مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان خبر داد:

اجرای طرح پایلوت نصب تابلوهای سنتی تجاری در میدان شهدای رودسر

ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با همراهی شهردار و رئیس شورای شهر رودسر از بافت تاریخی این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با همراهی شهردار و رئیس شورای شهر رودسر از بافت تاریخی این شهر بازدید کرد.

ولی جهانی با اعلام این موضوع گفت: در پایان بازدید مشترکی که با حضور سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان، شهردار و رئیس شورای شهر محترم شهر رودسر از بافت تاریخی این شهر به انجام رسید از ظرفیت‌های بافت تاریخی این شهر بازدید بعمل آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در پایان این بازدید و در نشست هم‌اندیشی برگزار شده مقرر شد تا با توجه به اهمیت بصری ساختمان تاریخی آموزش و پرورش در بافت تاریخی شهر رودسر، شهرداری نسبت به مرمت و رنگ‌آمیزی نمای این ساختمان، اقدامات لازم را به انجام برساند.

جهانی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی بومی و محلی در این شهر افزود: همچنین مقرر شد تا نمایشگاهی مشتمل بر ۳۰ غرفه با همکاری شهرداری شهر رودسر در خط ساحلی این شهر برپا شود.

او اظهار کرد: در این نشست مقرر شد تا طرح تابلوهای سنتی تجاری که توسط شهرداری رودسر تهیه و به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ارسال شده به صورت پایلوت در میدان شهداء این شهر اجرایی شود.

Share