با حضور اهالی فرهنگ و هنر؛

پیکر آرمین بشرویه، مرد نقره ای تئأتر ایران در آستارا تشییع شد+ تصاویر

پیکر زنده یاد آرمین بشرویه مرد نقره ای تئاتر ایران، هنرمند جوان و صاحب نام تئاتر استان گیلان و شهرستان آستارا با حضور گسترده مردم و اهالی فرهنگ و هنر در آستارا تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیکر زنده یاد آرمین بشرویه مرد نقره ای تئاتر ایران، هنرمند جوان و صاحب نام تئاتر استان گیلان و شهرستان آستارا با حضور گسترده مردم و اهالی فرهنگ و هنر در آستارا تشییع و به خاک سپرده شد.

این هنرمند جوان در سن ۳۹ سالگی پس از یک ماه مبارزه با بیماری صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

فوت مرحوم آرمین بشرویه جامعه تئاتر استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا را داغدار کرد و پس از انتشار این خبر دردناک، نهادها و شخصیتهای مختلف نظیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ادوار آستارا در مجلس، فرماندار شهرستان مرزی آستارا، امام جمعه آستارا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و انجمن های فرهنگی و هنری وابسته، فرمانده هنگ مرزی آستارا و اصحاب رسانه این شهرستان با صدور پیامهایی با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند.

کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور، بخشی از افتخارات این هنرمند می باشد.

مرحوم آرمین بشرویه مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران بود و توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند. این هنرمند گیلانی چندین مقام برتر را در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی کسب کرده بود و علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته بود.

به گزارش دیار میرزا، آرمین بشرویه متولد ۱۳۶۱ شهر بندر مرزی آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران است و از او یک پسر به یادگار مانده است.

Share