فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

ورود ۸۲ هزار خودرو به گیلان | افزایش ۲۲۸ درصدی ورود خودرو

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از ورود حدود ۸۲ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: ورود خودرو از محورهای مواصلاتی استان افزایش ۲۲۸ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از ورود حدود ۸۲ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: ورود خودرو از محورهای مواصلاتی استان افزایش ۲۲۸ درصدی داشته است.

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۲۰۲ درصدی ورود خودرو از شهرستان رودبار و همچنین افزایش ۲۶ درصدی وسائط نقلیه از محور ورودی چابکسر بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ تیم پلیس راه برای تسهیل در رفت و آمد خودروهای ورودی به استان پیش بینی شده است، بیان داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها اعمال می‌شود.

وی از ورود حدود ۸۲ هزار خودرو به استان خبر داد و بر لزوم همکاری شهروندان و مسافران با پلیس برای برقراری نظم و امنیت تاکید کرد و از مسافران خواست زمان برگشت به شهرهای خود را مدیریت کرده تا سفری مطمئن و ایمن داشته باشند.

Share