پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی صورت گرفت؛

برخورد پلیس گیلان با کارمند بانکی که خود را مامور پلیس معرفی کرد!

سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی جاعل عنوان مامور پلیس راهنمایی و رانندگی و برخورد قانونی با وی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی جاعل عنوان مامور پلیس راهنمایی و رانندگی و برخورد قانونی با وی خبر داد.

سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی گفت: چند روز پیش تصاویری از درگیری لفظی بین رانندگان دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پارس به دلیل اعتراض به نحوه رانندگی در فضای مجازی منتشر شد که در این ویدئو مرد راننده در واکنش به قصد طرف مقابل برای تماس با پلیس ۱۱۰ و اعلام شکایت از وی، خودش را مامور پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بررسی صحت و سقم این ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت که سرانجام مأموران انتظامی با انجام تحقیقات لازم موفق شدند مرد راننده جاعل عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه این فرد، کارمند یکی از بانک‌های شهر رشت است، خاطرنشان کرد: اساساً ادعای این مرد کذب محض است و اتهام وی در جعل عنوان مامور راهنمایی و رانندگی به قصد سوء استفاده و تهدید دیگر شهروندان از طریق مراجع قضایی توسط پلیس در حال پیگیری است و قطعاً حق شکایت برای راننده خانم نیز محفوظ خواهد بود.

سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر یکسان بودن تمامی شهروندان در برابر قانون گفت: هیچ کس حق سوء استفاده از موقعیت شغلی خود را نداشته و انتظار این است که اگر شهروندان با چنین مواردی روبرو شدند حتماً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گیلان در پایان با دعوت شهروندان به هوشیاری و حفظ آرامش، بر بررسی صحت و سقم اخبار منتشر شده در فضای مجازی و خودداری از هرگونه قضاوت عجولانه تاکید کرد.

Share