ملی پیامک؛ سامانه پیامکی همراه

ملی پیامک یکی از شرکت‌های باسابقه، معتبر و نام‌آشنا در ایران است که خدمات پیامکی متنوعی ارائه می‌دهد.

اگر به‌دنبال یک شیوه بازاریابی مؤثر و البته به‌صرفه برای برندینگ، جذب و وفادارسازی مشتریان‌تان هستید، بازاریابی پیامکی می‌تواند ایده خوبی برای شما و کسب‌وکارتان باشد. شاید فکر کنید که با وجود شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی دیگر قدیمی شده، اما بد نیست بدانید تا زمانی که مردم از تلفن همراه استفاده می‌کنند؛ می‌توانید از این روش برای تعامل با مخاطبان هدفتان استفاده کنید.

اما برای ارسال پیامک آن هم در یک طیف گسترده نیاز به یک ابزار مناسب به نام پنل اس‌ام‌اس یا سامانه ارسال پیامک دارید؛ بنابراین نکته حائز اهمیت این است که سامانه‌ای را انتخاب کنید که رفیق نیمه‌راه نباشد و به شما در مسیر گسترش تجارت‌تان کمک کند. سامانه‌ای که از تیم پشتیبانی باکیفیت و پاسخگویی سریع و صحیح برخوردار باشد. به همین منظور تصمیم داریم در این مطلب شما را با ملی پیامک؛ سامانه پیامکی همراه آشنا کنیم.

سامانه ملی پیامک را بیشتر بشناسید!

ملی پیامک یکی از شرکت‌های باسابقه، معتبر و نام‌آشنا در ایران است که خدمات پیامکی متنوعی ارائه می‌دهد. این سامانه پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که با مخاطبان هدف و مشتریان وفادار تعامل و ارتباط داشته باشید و به‌روزرسانی‌ها، اخبار، تخفیف‌ها، کالا‌ها و خدمات جدیدتان را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید. سامانه پیامکی ملی پیامک بیش از ۶۰ امکان پیامکی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین در تعامل با مشتریان‌تان با هیچ محدودیتی روبه‌رو نخواهید شد.

امکانات سامانه ملی پیامک

در این بخش برخی از امکانات پیامکی که سامانه ملی پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد تا یک بازاریابی پیامکی مؤثر و موفق را آغاز کنید و با مشتریانتان یک رابطه قوی و قابل‌اعتماد بسازید را معرفی می‌کنیم:

  • ارسال پیامک و اس ام اس از طریق اینترنت و بدون افتادن شماره تلفن همراه
  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • پاسخ خودکار بر اساس دریافتی (می‌توانید کاراکتر و عددی را مشخص کنید تا بر اساس آن متنی را ارسال کنید)
  • لغو خودکار عضویت دفترچه تلفن (عدد یا کاراکتری را تعریف کنید تا با دریافت آن مخاطب را از دفترچه تلفن حذف کنید)
  • بررسی هوشمند پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی

برای آشنایی بیشتر خواندن مقاله پنل اس ام اس رایگان؟ از افسانه تا واقعیت خالی از لطف نیست.

پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته ملی پیامک

اما در کنار تمامی این امکانات و قابلیت‌های متنوع، آنچه سامانه ملی پیامک را از رقبایش متمایز می‌کند پاسخگویی به‌موقع و آموزش صحیح نحوه استفاده از پنل پیامکی و پشتیبانی قدرتمند است.

پشتیبانی و پاسخگویی به‌موقع به سؤالات و ابهامات مشتریان برای ملی پیامک بسیار ارزشمند است.

تیم پشتیبانی سامانه ملی پیامک از کارشناسان مجرب، مسئول و متعهدی تشکیل شده است که به‌صورت ۲۴ساعته در تمام روزهای هفته و رایگان آمادۀ پاسخگویی به سؤالات و برطرف کردن مشکلات و ابهامات کاربران عزیز است. البته کارشناسان تیم پشتیبانی ملی پیامک به شما نحوه استفاده از پنل اس‌ام‌اس را به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهند. هرچند که سامانه پیامکی ملی پیامک از کاربری بسیار آسانی برخوردار است اما با این وجود تیم پشتیبانی هم تمام آموزش‌های لازم را برای استفاده از پنل در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بنابراین درصورتی ‌که در استفاده از سامانه با مشکلی روبه‌رو شدید می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

شما همچنین می‌توانید ویدئوهای آموزشی که در کانال آپارات و صفحه اینستاگرام منتشر شده است را نیز برای آشنایی بیشتر با پنل پیامکی ملی پیامک ببینید.

سخن آخر

جذب مخاطبان هدف و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار و همچنین برگرداندن مشتریان از دست رفته کمی پیچیده و سخت است اما با کمک بازاریابی پیامکی می‌توانید این فرآیند را با سرعت و راحتی بیشتری پشت سر بگذارید.

در حال حاضر بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه‌ای در جذب مشتری و و وفادارسازی مشتری دارد چراکه که بیشتر افراد جامعه صاحب تلفن همراه هستند. از طرفی پیامک‌ها دارای نرخ باز شدن بسیار بالایی هستند و درصد بالایی (حدود ۷۸درصد) از پیامک‌های ارسالی در چهار دقیقه اول پس از دریافت توسط مخاطب خوانده می‌شوند.

در نتیجه با بازاریابی پیامکی آن‌هم با کمک یک پنل اس ام اس قدرتمند و همراه می‌توانید مخاطبان هدفتان را به‌طور مؤثری از برند، خدمات و محصولات‌تان مطلع کنید و با آگاهی و آموزش، آن‌ها را به سمت خرید محصولات و خدماتتان جذب کنید.

ملی پیامک با وجود تیم پشتیبانی قوی آماده است تا شما را در مسیر رشد کسب‌وکارتان همراهی کند، کافیست به سایت ملی پیامک به آدرس  www.melipayamak.com مراجعه کنید و از راهنمایی مشاورانش به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

Share