سخنگوی شورای شهر رشت تکذیب کرد:

ماجرای جذب ۱۱ نفر به عنوان نگهبان در شهرداری رشت | جذب برادر عضو شورای شهر دروغ است

«نادر حسینی» سخنگوی شورای شهر رشت در پاسخ به این سؤال که چرا تعداد نیروهایی که جذب می‌شوند دقیقاً ۱۱ نفر و به تعداد اعضای شورای شهر است گفت: این عدد ساخته شده است و متأسفانه شیطنت‌هایی در داخل و یا خارج از مجموعه صورت گرفته است. تعداد نیروهای که مجموعه در این بخش کمبود داشت ۱۵ نفر بود که باید از بیرون جذب می‌شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ۸ دی، نادر حسینی درباره مصوبه شورای شهر رشت درباره افزایش ۲۵ درصد قرارداد حفاظتی و نگهبانی شهرداری رشت اظهار داشت: یکی از نکاتی که وجود دارد این است که ما حق نداریم نیروها را در مجموعه شهرداری جابجا کنیم مثلاً نیروی رفت و روب را به بخش اداری بیاوریم. یا از رفت و روب به بخش حراست بیاوریم و یا نیروهای خدماتی را به بخش اداری منتقل کنیم.

وی افزود: اگر تعدادی از نیروهای خدماتی بازنشسته شده‌اند باید به جای آن‌ها نیرو جذب کنیم و نمی‌توانیم از دیگر بخش‌ها نیروها را به این بخش منتقل کنیم. این کار ممنوع است و دستگاه‌های نظارتی به این ماجرا ورود خواهند کرد و صورتجلسه خواهد شد.

مجوز جابه جایی در بخش‌هایی که با کمبود نیرو مواجه است، صادر شد

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: در آن بخشی که کمبود نیرو بود ما به ناچار باید مجوز صادر می‌کردیم تا تعدادی از نیروها را به این قسمت جابجا کنند و این تعداد که برای جابه جایی مجوز گرفته‌اند می‌تواند به شکل قانونی انجام شود و نیروهای بیشتر را باید از خارج از مجموعه جذب کنند.

عدد ۱۱ ساختگی است؛ تعداد نیروهایی که مجموعه کمبود داشت ۱۵ نفر بود

حسینی در پاسخ به این سؤال که چرا تعداد نیروهایی که باید جذب شوند دقیقاً ۱۱ نفر و به تعداد اعضای شورای شهر است گفت: این عدد ساخته شده است و متأسفانه شیطنت‌هایی در داخل و یا خارج از مجموعه صورت گرفته است. تعداد نیروهای که مجموعه در این بخش کمبود داشت ۱۵ نفر بود که باید از بیرون جذب می‌شدند.

بر این مصوبه کنترل و نظارت خواهیم کرد

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سؤال که طبق مکتوبات رسمی شورای شهر، تعداد کمبود نیرویی که باید جذب شوند همان ۱۱ نفر است اظهار کرد: این کار هنوز انجام نشده است و تنها یک سری فراخوان انجام شده است. ما این مصوبه را کنترل و نظارت خواهیم کرد.

وی درباره علت به کارگیری یک زن به عنوان نگهبان نیز گفت: من این موضوع را کنترل نکرده‌ام و حتماً رسیدگی می‌کنم!

حسینی درباره علت استفساریه شهردار از شورای شهر درباره مصوبه افزایش قرارداد نیروهای نگهبانی شهرداری گفت: شاید شهردار به صورت مستقل برای رئیس شورا نامه زده باشد و رئیس شورا هم احتمالا ما را در جریان این نامه نگذاشته است.

این عضو شورا درباره بار مالی این مصوبه شورا نیز اظهار کرد: این حجم مالی در بودجه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده بود و امر جدیدی نیست.

حسینی، جذب برادر یکی از اعضای شورای شهر را به عنوان نگهبان در شهرداری را تکذیب کرد و گفت: من هم این را شنیده‌ام و افرادی در واتس اپ برای من ارسال کرده‌اند اما طبق بررسی‌های من، این خبر درست نیست و اسم او نبوده است و حتی این موضوع را به همان عضو شورا منتقل کردم و ایشان هم تکذیب کردند.

Share