فرماندار آستانه اشرفیه؛

شناخت شهرستان مهمترین گام برای پیشبرد اهداف مجمع نظام مسائل شهرستان آستانه اشرفیه است

استقامتی شناخت شهرستان را مهمترین گام برای پیشبرد اهداف مجمع بیان کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مجمع باید شهرستان را شناخت و در تدوین سند تحول باید به حوزه‌های مختلف چون عمرانی، فرهنگی و…توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم معارفه مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان آستانه اشرفیه با حضور دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان؛ محمود نظر نیا درسالن فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد.

حسین ذاکر استقامتی؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در نشست معارفه دبیر مجمع مشورتی نظام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توجه و هدایت به سوی آرمان‌گری و آینده نگری را مورد تأکید قرارداد و از آنجایی که مجمع در تلاش است پتانسیل‌های بالقوه به بالفعل را شناسایی کند لازم است برای کمک به دولت از جوان و حزب اللهی که علاج مشکلات کشور است استفاده شود.

وی شناخت شهرستان را مهمترین گام برای پیشبرد اهداف مجمع بیان کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مجمع باید شهرستان را شناخت و در تدوین سند تحول باید به حوزه‌های مختلف چون عمرانی، فرهنگی و…توجه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اخلاص داشتن در عمل را بسیار مهم دانست و گفت: ماندگاری راهیان نور اقدام دلی و هدفمند است و تشابه راهیان نور به راهیان پیشرفت؛ مجمع مشورتی نیازمند این است که کار برای خدا و خدمت به مردم باشد که دراین صورت تحقق این عنوان ممکن خواهد بود.

محمود نظرنیا دبیرمجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان در آیین معارفه مجمع مشورتی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: خودسازی، تحول خواهی، جامعه‌پذیری و تمدن‌سازی با بهره مندی از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی با شاخصه همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار که از تاکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است از رسالت‌های مجمع مشورتی است لذا شناسایی و ساماندهی جوانان نخبه و توانمند در شهرستان‌ها و استان و تزریق این نیروها به بدنه دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از اهداف مجمع دانست.

وی همچنین در دیدار اعضای نظام مسائل شهرستان آستانه اشرفیه با امام جمعه این شهرستان، اظهارکرد: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت‌ها و احصا مشکلات کشور با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شده است، لذا مجمع تلاش خواهد کرد با روحیه انقلابی، اقدام انقلابی و مدیریت جهادی ظرفیت‌های مغفول مانده در شهرستان را شناسایی و در راستای پیشرفت همه جانبه شهرستان آن را فعال نماید.

دبیر نظام مسائل گیلان تصریح‌کرد: مجمع نظام مسائل کشور با پشتوانه جوانان متخصص، مخلص و انقلابی به عنوان یک حلقه میانی بین بدنه مردم و حکومت، تمام توان خود را در مطالبه‌گری و رفع مشکلات خرد و کلان مردم و فعلیت بخشیدن به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به کار خواهد بست.

نظرنیا گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور فارغ از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی بوده و با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای حاکمیتی و آحاد نخبگان و اساتید و دانشجویان دغدغه‌مند و اقشار تاثیرگذار سعی در علت‌یابی مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بوده و این امر باعث تحرک بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مسئول خواهد شد.

حجه الاسلام والمسلمین احمد طیبی؛ امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در دیدار با مجمع مشورتی مسائل نظام شهرستان نیاز گروه آتش به اختیار برای نظام را لازم دانست که مطالبه‌گری و ارائه طرح‌ها و بروز خلاقیت‌ها از جوانان، نخبگان و…صورت گیرد.

وی با گله مندی از عدم بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان واگذاری جنگ به جوانان را نشان از ظرفیت والای جوانان برای پیشبرد اهداف آن‌ها بیان کرد که برای کمک و تحقق اهداف این مجمع ستاد نماز جمعه نهایت کمک را خواهد داشت.

در پایان احکام دبیر مجمع مشورتی شهرستان و اعضای کارگروه از سوی فرماندار به آن‌ها تقدیم شد.

Share