با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان؛

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد

طی مراسمی حسین ذاکر استقامتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه معارفه و از زحمات حمید رضایی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با حضور حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، نماینده، مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آستانه اشرفیه، امام جمعه بندر کیاشهر، اعضای شورای تامین شهرستان و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد.

حسین مصطفی پور عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری آستانه اشرفیه با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت:مردم در این حماسه بزرگ بار دیگر پشت سر ولی فقیه ایستادند و به موقع در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب نقش آفرینی کردند.

وی بیان داشت: تا زمانیکه پیوند بین ولایت و مردم برقرار باشد تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی نقش برآب خواهد شد.

مصطفی پور با اشاره به دلاورمردی‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این دوران هیچگاه امام (ره) و امت از هم جدا نبودند و هرجا نیاز بود مردم به موقع در صحنه حضور داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه خدمت به مردم را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

مصطفی پور کوتاهی مسئولان در خدمت به مردم را نابخشودنی دانست و اظهار داشت: باید از هرفرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود و در جهت رفع مشکلات، مدیران حضوری میدانی داشته باشند.

وی رفع مشکلات و خدمت به مردم را از دغدغه ها و اهداف دولت انقلابی سیزدهم عنوان کرد و گفت: انتظار از مسئولان اینست که هیچگونه فاصله ای بین خود و مردم ایجاد نکنند.

در این مراسم حسین ذاکر استقامتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه معارفه و از زحمات حمید رضایی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

Share