شستشوی مبلمان در محل ویژه تهران

با بهره‌گیری از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها، مبلمان منزل شما توسط پرسنل حرفه‌ای و متخصص نوآوران نانو مبل شویی می‌شوند.

مبلمان یک خانه، در دکوراسیون داخلی آن نقش بسیار مهمی دارد. مبلمان خانه شما، جلوه و زیبایی سالن پذیرایی آن است و به آن روح می‌بخشد. اما واقعیت این است که مبل‌های یک خانه همیشه به زیبایی روز‌های ابتدای خرید نیستند. با گذر زمان در اثر عوامل متعدد و مختلفی نظیر نور آفتاب، گرد و غبار، ریخته شدن ناگهانی غذا و نوشیدنی‌، آلودگی‌های موجود بر روی لباس، چربی و آلودگی‌های بدن و موی سر، خز حیوانات خانگی و… دیر یا زود، چهره نو و زیبای مبلمان جدید شما را از بین می‌برد و این مسأله شما را نگران می‌سازد. ممکن است در چنین شرایطی تصمیم بگیرید که به صورت خانگی دست به شستشوی مبل در محل خود بزنید که به هیچ عنوان امر توصیه شده‌ای نیست. شما با این‌کار علاوه بر این‌که به تمیزی مورد انتظار خود نمی‌رسید بلکه با آسیب زدن به بافت مبل و با خیس کردن مبلمان خود افزایش احتمال رشد کپک و انواع باکتری را افزایش می‌دهید. بهترین راهکار در چنین حالتی، مراجعه به یک مبل شویی معتبر است که این امر را به صورت اصولی انجام دهد. اگر قصد دارید تا با سپردن مبلمان خود به یک مرکز حرفه‌ای، آن‌ها را به تمیزی و زیبایی روز اول در بیاورید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مبل شویی‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

مبل شویی نوآوران نانو

مبل شویی نوآوران نانو یک مرکز خدماتی فوق‌العاده است که با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و متعهد، درصد رضایت قابل توجهی را از مشتریان خود دریافت کرده است. اگر می‌خواهید که شستشوی مبلمان خود را به مرکزی بسپارید که بدون آسیب به اجزا و رنگ مبلمان شما، تمامی کثیفی‌ها و آلودگی‌ها را پاک کرده و هرگونه بوی بد را از بین ببرد، می‌توانید با خیالی راحت به مبل شویی نوآوران نانو مراجعه نمایید. در ادامه با ویژگی‌های مثبت و برتر این مبل شویی آشنا خواهید شد.

شستشوی مبلمان در محل

بسیاری از مراکز مبل شویی، از شما می‌خواهند مبلمان خود را برای شستشو به آن‌جا ببرید و یا افرادی را برای جا به جایی آن‌ها می‌فرستند. واقعیت قابل انکاری که در این‌جا وجود دارد این است که در طی فرآیند حمل و نقل، حتی با به کار‌گیری درصد بالایی از احتیاط و حساسیت همچنان شانس این‌که مبلمان شما آسیبی نبینند بسیار کم است و یحتمل در طی پروسه انتقال و یا در اثر حوادثی نظیر از دست افتادن و آسیب در اثر برخورد، مبلمان شما دچار مشکل می‌شوند اگر می‌خواهید که در طی جا به جایی، مبلمان شما دچار شکستگی، پارگی، زدگی و… نشود؛ باید به یک مرکز مبل شویی همانند نوآوران نانو مراجعه کنید که خدمات شستشوی مبلمان خود را در محل ارائه می‌دهد. در نتیجه مبلمان شما بدون ذره‌ای جا به جایی، درست همانجایی که هستند شسته و خشک خواهند شد.

استفاده از دستگاه و تجهیزات پیشرفته

مبل شویی فرآیندی است که در آن مبلمان یک منزل باید شسته و بلافاصله خشک شوند به طوری که حتی پس از انجام آن، مبلمان قابل استفاده باشند؛ چرا که مبلمان یک خانه بخشی مهم و جدایی‌‍ناپذیر از آن هستند. هر چه دستگاه و تجهیزات مورد استفاده برای این امر پیشرفته‌تر باشند این فرآیند با دقت و کیفیت بیشتری صورت می‌پذیرد. پرسنل مرکز نوآوران نانو، با استفاده از دستگاه مبل شوی ایتالیایی با قابلیت شستشوی سریع و باکیفیت مبلمان، بدون وارد کردن هیچگونه آسیب، خشک کردن سریع و قوی مبلمان شما را به بهترین شکل ممکن از هرگونه آلودگی و ناپاکی به دور می‌سازند. مواد شوینده مرغوب این مرکز که برای مبل شویی استفاده می‌شوند علاوه بر حفظ کیفیت مبلمان شما، با از بین بردن هرگونه بوی بد و عامل آن، باعث خوشبو شدن مبلمان منزل شما خواهند شد.

شستشوی انواع مبل

همان‌طور که می‌دانید مبلمان انواع مختلفی دارد. هر شخصی با توجه به سلیقه و نیاز خود، از بین انواع راحتی، استیل، سلطنتی و… مبلمان منزل خود را انتخاب می‌کند. خوب است بدانید که نوع مبلمان شما محدودیتی در برخورداری از خدمات بی‌نظیر نوآوران نانو ایجاد نمی‌کند. مبلمان منزل شما از هر نوعی که باشند پرسنل کاربلد و مجرب این مرکز با استفاده از دستگاه‌ها، تجهیزات و مواد شوینده مناسب به بهترین شکل ممکن آن‌ها را برای شما می‌شویند. همچنین خوب است بدانید که مواد شوینده مورد استفاده این مرکز با توجه به نوع پارچه مبلمان شما مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین شما حتی اگر از حساس‌ترین نوع مبلمان نیز برخوردار باشید می‌توانید بدون هیچ نگرانی آن‌ها را به خدمات فوق‌العاده نوآوران نانو بسپارید.

خدمات دارای ضمانت

همان‌طور که گفته شد با بهره‌گیری از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها، مبلمان منزل شما توسط پرسنل حرفه‌ای و متخصص نوآوران نانو مبل شویی می‌شوند؛ با توجه به درصد رضایت بالای مشتریان این مرکز نیز می‌توان گفت که هیچ دلیلی برای نارضایتی از خدمات این مرکز وجود نخواهد داشت؛ اما اگر به هر دلیلی (جا ماندن لکه، باقی ماندن زرد آب و… ) شما از خدمات دریافت شده رضایت نداشتید می‌توانید با این مرکز تماس گرفته و اطلاع دهید. در چنین شرایطی، شستشوی مجدد مبلمان شما به صورت رایگان انجام خواهد شد و این تضمین خدمات، عامل راحتی خیال هر شخصی است که با این مرکز آشنا می‌شود.

با تفاسیر گفته شده؛ دیگر در بالا بودن کیفیت خدمات مبل شویی نوآوران نانو هیچ جای شکی باقی نمی‌ماند. جالب است بدانید که نوآوران نانو تنها یک مرکز مبل شویی نیست؛ خدمات دیگر بی‌نظیر این مرکز نیز طرفداران بسیاری دارد. به عنوان مثال همه ما می‌دانیم که شستشوی فرش دستباف، یک امر به شدت حساس است؛ کوچک‌ترین اشتباه در خصوص انتخاب مواد شوینده، مقدار آن‌ها، نحوه شستشو و آبکشی می‌تواند چهره و ارزش فرش دستباف شما را دچار تغییرات نامطلوبی کند. در بخش قالی شویی این مرکز، شستشوی فرش‌ دستباف شما با استفاده از مواد تثبیت‌کننده رنگ و جرم گیر‌های طبیعی، بدون وارد آوردن هیچگونه آسیب به بافت، تار و پود، رنگ و… به خوبی شسته می‌شوند. از دیگر خدمات این مرکز فوق‌العاده می‌توان به شستشوی خوشخواب در محل، شستشوی موکت، قالی، پرده، رفوگری فرش سوخته و… اشاره کرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نوآوران نانو به سایت این مرکز به نشانی اینترنتی https://noavrannano.ir/ مراجعه نمایید.

Share