رئیس شورای شهر رشت خبر داد؛

ساخت هتل ۲۱ طبقه در خیابان پرستار رشت | می‌تواند در تحقق گردشگری سلامت موثر باشد

محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت به واسطه وجود مراکز درمانی متعدد و پیشرفته، قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با موضوع سلامت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا در بازدید از طرح توسعه بیمارستان پورسینا رشت با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان اظهار کرد: رشت از شرایط آب و هوایی بسیار مناسب، طبیعت زیبا، مراکز درمانی متعدد و پزشکانی حاذق برخوردار است و از این رو قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با محوریت سلامت را دارد و برای تحقق این امر باید زیر ساخت‌های لازم در این مسئله را ایجاد کنیم.

وی با تاکید به اینکه توسعه بیمارستان پورسینا رشت، یکی از اقدامات مهم در تحقق این موضوع است، افزود: شهرداری رشت در خیابان پرستار ملکی در اختیار دارد که از شرایط لازم به منظور احداث هتل و مراکز تجاری به عنوان زیر ساخت‌های گردشگری برخوردار است و به واسطه همجوار بودن این ملک با بیمارستان پورسینا و توتونکاران رشت، می‌تواند در تحقق گردشگری سلامت در رشت بسیار موثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بیشتر هتل‌های سطح رشت قدیمی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر طرح اولیه شهرداری رشت به منظور ایجاد هتل ۲۱ طبقه که دارای مراکز تجاری و پارکینگ است در خیابان پرستار رشت آماده شده و قرار است به زودی به منظور تایید نهایی در کمیسیون ماده پنج مسکن و شهرسازی مطرح شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه در احداث هتل ۲۱ طبقه، اشتغال و اقتصاد نیز مورد توجه است، بیان کرد: یقینا ایجاد چنین مرکزی می‌تواند زمینه‌های اشتغال برای جوانان این شهر و همچنین حضور گردشگران به توسعه اقتصادی رشت بینجامد و از این رو امیدواریم با تعامل دیگر دستگاه ها، این طرح هر چه سریعتر به تایید نهایی برسد و ان شاا اهداف در نظر گرفته در آن محقق شود.

Share