تثبیت جایگاه ملوان در صدر جدول؛

دیدار فینال‌گونه، جذاب اما بدون برنده | ملوان و مس کرمان به تساوی رضایت دادند

دیدار حساس تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول با تساوی به پایان رسید تا انزلیچی ها همچنان در صدر حدول باقی بمانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه” در دیداری معوقه از هفته‌‌ بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، مهم‌ترین تقابل فصل به انجام رسید و نارنجی‌پوشان مس پذیرای تیم صدرنشین ملوان بودند؛ دیداری که برای دو تیم در مسیر صعود به لیگ برتر حساسیت فوق‌العاده‌ای داشت.

بعد از تساوی ۱-۱ در بازی رفت، امروز دو تیم با انگیزه کسب ۳ امتیاز به میدان آمده بودند؛ نکته‌‌ جالب‌توجه حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه بود که حال و هوای خاصی به دیدار حساس امروز داده بود.

نیمه‌‌ اول مسابقه مطابق انتظار پایاپای و جذاب دنبال شد، در دقیقه ۳۲ فرصت گلزنی خوبی برای مس به‌وجود آمد اما ضربه‌‌ پورصف‌شکن با واکنش خوب دروازه‌بان ملوان به کرنر رفت و در دقیقه ۳۸ فرصت دیگری نصیب شاگردان حسین‌خانی شد که بازهم درخشش حیدری مانع از فروپاشی دروازه‌‌ ملوان شد.

شاگردان مازیار زارع نیمه‌‌ دوم را بهتر آغاز کردند و دو واکنش دیدنی از آرمان شهدادنژاد در فاصله‌‌ ۲ دقیقه باعث شد تا دروازه‌‌ مس بسته بماند و ملوانی‌ها ناکام در رسیدن به گل برتری باشند.

بعد از حدود ۲۰ دقیقه‌‌ کم افت و خیز روی دروازه‌ها، ۵ دقیقه پایانی مسابقه در اوج حساسیت دنبال شد و دو موقعیت استثنایی گلزنی برای مس از دست رفت؛ ابتدا ضربه‌ یاسر فیضی به تیرک دروازه‌ ملوان خورد و سپس در دقیقه ۹۰ مجدداً تیرک دروازه منجی شاگردان زارع شد تا بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

تساوی امشب باعث شد تا ملوان با ۵۷ امتیاز صدرنشین بماند و مس کرمان نیز با ۵۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد؛ گفتنی است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این دو تیم مدعی در لیگ یک، آرمان‌گهر سیرجان است که با ۴۶ امتیاز در رتبه‌‌ سوم حضور دارد.

Share