مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج)

بستری و درمان بیشترین بیمار کرونایی در بین بیمارستان های غیر دولتی گیلان در دو سال گذشته

کریم زادحق خاطرنشان ساخت: حمایت از مردم خصوصا در بحرانها جز اصول تغییر ناپذیر مدیران و بنیانگذاران بیمارستان بین المللی قائم (عج) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر علی رضا کریم‌زاد حق مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) به مناسبت هفته سلامت در گفتگویی با گرامی داشتن هفته سلامت و قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و کوشش‌های کادر درمان علی الخصوص در دوران سخت کووید ۱۹ گفت: یکی از رسالت‌های بیمارستان بین المللی قائم (عج) تلاش در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت به جامعه است و در این رابطه در بحران کرونا بیشترین خدمات درمانی به بیماران کرونا در بین بیمارستان‌های غیر دولتی گیلان در این بیمارستان صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) که فروردین ماه گذشته را دهمین سالگرد تاسیس بیمارستان بین‌المللی قائم عنوان می‌کرد، ادامه داد: این بیمارستان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز بهداشتی درمانی خصوصی شمال کشور بیشترین خدمت را به بیماران کرونایی در طی دو سال اندی بحران کرونا داشته است و با تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و پزشکان و پرستاران بیمارستان بیش از ۶ هزار بیمار کرونایی طی این مدت در این بیمارستان بستری شده‌اند که اکثریت قریب به اتفاق بیماران با حال عمومی خوب به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

به اذعان وی این بیمارستان در بحران کرونا یک شهید هم از کادر درمان به نام آقای شیخ مرادی از کادر پرستاری خود تقدیم جامعه گیلان و ایران کرده است که یاد این شهید پر تلاش گرامی و راهش پر رهرو باد.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) تاکید کرد: این بیمارستان به تنهایی معادل کل بیمارستانهای بخش غیر دولتی استان گیلان طی بحران کرونا بیماران کرونایی را تحت پذیرش و مداوا قرار داده است.

دکتر کریم زادحق خاطرنشان ساخت: حمایت از مردم خصوصا در بحرانها جز اصول تغییر ناپذیر مدیران و بنیانگذاران بیمارستان بین المللی قائم (عج) است.

گفتنی است، هرساله ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری می‌گردد و بیمارستان صدرالاشاره به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های شمال ایران با داشتن ۲۸۰ تخت بیمارستانی و ۴۵ تخت (icu) و برخورداری از امکانات و دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی و درمانی ارائه خدمات مطلوب به بیماران را از رسالت ذاتی خود می‌داند.

Share