مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم رشت مطرح کرد

اولین و تنها بیمارستان دارای گواهی استاندارد بین المللی ACI کانادا در گیلان

این بیمارستان دارای بخش بیماران بین الملل می باشد و در عرصه گردشگری سلامت فعال است و همچنین تنها بیمارستان استان گیلان است که استانداردهای اعتباربخشی بین المللی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر علیرضا کریم زاد حق مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج)رشت اعلام کرد: با توجه به این که مدیران این مجموعه، این بیمارستان را با استانداردهای بین المللی ساخته اند و تجهیز نموده اند. این بیمارستان دارای بخش بیماران بین الملل می باشد و در عرصه گردشگری سلامت فعال است و همچنین تنها بیمارستان استان گیلان است که استانداردهای اعتباربخشی بین المللی را دارد.

دکتر علیرضا کریم زاد حق از راه اندازی بخش های رادیو تراپی و براکی تراپی جهت درمان بیماران سرطانی در این بیمارستان خبر داد، و گفت این بیمارستان تنها بیمارستان خصوصی در استان گیلان می باشد که دارای مراکز درمانی بیماران سرطانی است. این بیمارستان هم اینک با اشتغالزایی ۸۵۰ نفر پرسنل و بیش از۲۰۰ پزشک و بیش از ۲۰۰ تخت بیمارستانی بزرگترین مجموعه بهداشتی-درمانی شمال کشور می باشد.

وی در خصوص درج کلمه بین الملل گفت: این کلمه به وفور در سایر بخش ها و سازمانها از جمله هتل ها و رستوران ها و حتی حوزه های علمیه استفاده می شود و ما از مسئولین مربوطه انتظار داریم که به بیمارستان هایی که دارای اعتبار بخشی بین المللی می باشند اجازه دهند برای جذب گردشگران سلامت و بیماران خارجی که یکی از محورهای اصلی توسعه کشور می باشد و پتانسیل بسیار خوبی مخصوصا در استان گیلان جهت جذب گردشگران سلامت وجود دارد، بتوانند از این کلمه هم چون سایر سازمان ها و ارگان ها استفاده نمایند و آیین نامه ای جهت بیمارستان هایی که شایستگی استفاده از این کلمه را دارند تدوین نمایند.

Share