مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج):

کریم زاد حق: مشارکت سالانه در جشن گلریزان فرصتی برای مهرورزی است

علی‌رضا کریم‌زاد حق گفت: کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد با یک هدف مقدس و به منظور نهادینه کردن فرهنگ بخشش و ایثار هرساله در کشورمان و استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با اشاره به اهمیت و نقش جشن گلریزان برای انسان‌های آبرومند گفت: جشن گلریزان فرصتی است تا افراد آبرومندی که به دلیل مشکلات مالی و غیرعمد در بند زندان هستند آنان را نجات دهیم و با کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه بخشندگی و مهرورزی خودمان را به آنان هدیه کنیم و آنان را به آغوش باز خانواده و جامعه برگردانیم.

دکتر علی‌رضا کریم‌زاد حق گفت: کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد با یک هدف مقدس و به منظور نهادینه کردن فرهنگ بخشش و ایثار هرساله در کشورمان و استان گیلان برگزار می‌شود.

وی از این جشن که توسط ستاد دیه استان برپا می‌شود، به عنوان کاشتن بذر امید و مهربانی در جامعه یاد کرد و افزود: بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) تکلیف خود می‌داند که در کارهای خیرخواهانه و نیکوکارانه در استان نقش اجتماعی خود را ایفاء کند به همین منظور هر سال در ماه مبارک رمضان در جشن گلریزان ستاد دیه استان که در سالن اجتماعی دادگستری گیلان برگزار می‌شود، مشارکت مادی و معنوی خود را نسبت به آبرومندان گرفتار در زندان هبه می‌کند.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) از پرداخت کمک ۵۰۰ میلیون ریالی بیمارستان و کمک جداگانه ریاست هیات مدیره بیمارستان به جشن گلریزان اشاره داشت و یادآور شد: بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) در سال‌های گذشته افتخار داشته است که در سه سال متوالی میزبان جشن گلریزان استان بوده است، اما در سال‌های اخیر با ایجاد سالن بزرگ دادگستری گیلان، شاهد برپایی این جشن با شکوه در سالن اجتماعات دادگستری هستیم و از همین رو مجموعه هیات مدیره بیمارستان بر خود تکلیف می‌داند که هر سال نسبت به سال‌های گذشته حمایت‌های مادی و معنوی خود را به آبرومندان در این بخش که منتظر بخشش و مهرورزی همنوعان خود هستند، بیشتر می‌کند.

به گفته وی در دوران کرونا که این جشن همانند سال‌های قبل با مشارکت حضوری برگزار نمی‌شد نیز بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی خود را به منظور مشارکت در این اقدام خداپسندانه به همراه داشته است.

دکتر کریم‌زاد حق کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در ماه مبارک رمضان را وظیفه ذاتی و رسالت بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) به عنوان یک تکلیف یاد کرد و خاطرنشان ساخت: در این رابطه با اهدای یک هزار بسته معیشتی برای پرسنل شاغل در بیمارستان و کمک به افراد کم بضاعت و آسیب‌پذیر سعی کردیم تا احسان و نیکوکاری را به عنوان یک اصل انسانی در بیمارستان ساری و جاری کنیم.

وی همچنین از کمک‌های عام‌المنفعه خیریه‌های وابسته به بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) خبر داد و گفت: از طرف خیریه‌های وابسته به بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) کمک‌های دیگری نیز صورت گرفت که این اقدامات در راستای اهداف و رسالت نیکوکارانه همچنان ادامه خواهد یافت.

Share