حواشی تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان از نگاه دیارمیرزا

چهار استاندار را بدرقه کرده اما می‌گوید دوره مدیریت او زود گذشت/برای آقای نصرپور وانت بگیرید تا هدایا را ببرند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان در حالی پیش از ظهر امروز برگزار شد که حواشی جالب و قابل توجهی داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان در حالی پیش از ظهر امروز برگزار شد که حواشی جالب و قابل توجهی داشت.(گزارش تصویری)

* مدیران استان گیلان در مراسم امروز حضور چشمگیری داشتند و ابتدای مراسم با صلوات خاصه امام رضا(ع)شروع شد که این دعا اشک بسیاری از مدیران را در آورد.

*در مراسم امروز در حالیکه برخی فرماندهان نظامی و سرداران استان با مناعت طبع در ردیف های میانی و بعضا انتهایی نشسته بودند متاسفانه برخی مسئولان و مدیران اصرار بر این داشتند که ردیف های جلوی سالن بنشینند تا جایی که تعدادی از آنها وقتی می بینند جایی برای آنها در راس مجلس نیست قهر کرده و سالن را ترک می کنند !

* حضور «کیهان هاشم نیا» استاندار سابق گیلان یکی از حواشی جالب توجه این مراسم بود به طوریکه دکتر نجفی استاندار گیلان و حجت الاسلام موسوی مقدم معاون صدا و سیمای کشور از این حضور قدردانی کردند.

۲۰۱۵۰۸۲۴۱۲۲۸۲۸_IMG_6240 (Copy)* محسن نصرپور مدیرکل سابق صداوسیما در حالیکه هنگام سخنان خود بغض در گلو  داشت , گفت: حدود ۸ سال در استان گیلان خدمت کردم و از هر گیلانی خودم را گیلانی تر می دانم.در این ۸ سال در مراسم تودیع چهار استاندار گیلان حضور داشته ام اما این سالها زود سپری شده است و امروزبا چشم گریان از گیلان می روم.

* استاندار گیلان پس از این سخنان نصرپور گفت:وی ۸ سال است در گیلان حضور دارد و چهار استاندار را بدرقه کرده اما می‌گوید دوره مدیریت او زود گذشته و چشمانش اشک‌ بار است در حالیکه عمر مدیریتی برخی مدیران گیلانی به چند ماه هم نمی رسد.
دکتر نجفی به آن بخش از سخنان نصرپور که خود را گیلانی خوانده بود هم کنایه ای زد و گفت:اینکه یک مازنی می گوید من گیلانی هستم جالب است.

۲۰۱۵۰۸۲۴۱۱۴۰۲۳_IMG_6172 (Copy)*محمدحسین قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان که پشت تریبون رفته بود فرصت را برای انتقاد از پخش یک خبر در صداوسیما مهیا دید و گفت:دو وزیر در افتتاح استخر آستانه اشرفیه حضور داشتند و درحالیکه استخر برای کلرزنی تعطیل شده بود , دوستان صدا و سیما گزارشی تهیه کردند و خدمات نظام را زیر سوال بردند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به حجم بالای هدایای اعطا شده به نصرپور هم اشاره کرد و گفت:پیشنهاد می کنم یک وانت برای آقای نصرپور بگیرید تا بتواند هدایا را با خود ببرد.

۲۰۱۵۰۸۲۴۱۲۲۹۴۸_IMG_6251 (moosavi)*حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم,معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما به عنوان یکی دیگر از سخنرانان پشت تریبون قرار گرفت و گفت:علی طلوعی مدیری رزمنده، ایثارگر، نظریه پرداز و رسانه شناس است .آقای طلوعی دارای تجربه استانی, ملی و بین المللی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نصرپور هم کنایه ای زد و گفت:می گویند اگر یک مازندرانی وارد جایی شود دیگر نمی شود او را از آنجا بیرون کرد.حالا قرار است به خراسان بروند و خدابه آنها رحم کند.

* حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم سورپرایز ویژه ای برای مدیرکل جدید  صدا و سیمای مرکز گیلان تدارک دیده بود بطوریکه کسی از محتویان سی دی که قرار بود کلیپی از آن نمایش داده شود با خبر نبود.در این کلیپ, فیلمی از دوران نوجوانی علی طلوعی پخش شد که همگان را تحت تاثیر قرار داد.طلوعی در حالی که ۱۵ سال بیشتر نداشت و دانش آموز بود به ندای امام لبیک گفته و در جبهه حاضر شده بود. علی طلوعی مدیرکل صداوسیمای گیلان در حال پخش این کلیپ بسیار خجالت زده و متاثر شد.۲۰۱۵۰۸۲۴۱۳۰۳۱۶_toloei (Copy)* طلوعی بعد از اینکه پشت تریبون قرار گرفت به نمایش کلیپ اشاره کرد و گفت:می گویند خاصیت رسانه غافلگیری است و امروز بنده غافلگیر شدم.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه نمی تواند خوشحالی اش را از آمدن به گیلان پنهان کند اظهار کرد:از دکتر سرافراز تشکر می کنم و از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین نماینده مقام معظم رهبری رخصت می طلبم.
وی گیلان را مهد علمای شیعه و سرداران بزرگ از سردار دیلمی تا میرزا کوچک جنگلی دانست و گفت:از اینکه می خواهم در این دیار کار کنم به خودم می بالم
مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان اشاره ای به این فرمایشات مقام معظم رهبری که در «جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید» اشاره داشت و گفت: از امروز برای من گیلان مرکز دنیا است.
طلوعی بر اثرگذاری رسانه تاکید کرد و گفت:اگر می خواهیم تاثیرگذار باشیم باید تهیه کننده و کارگردانان ایده داشته باشند و رونویسی از دیگران را کنار بگذارند.
مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان خطاب به نصرپور گفت: عدد ۸ برای ما خراسانی ها مقدس است و شما ۸ سال خدمت جهادی کردید و در پایان مزدش را هم گرفتید و به افتخار کفشداری امام رضا(ع)نائل شدید.

 

۲۰۱۵۰۸۲۴۱۱۲۳۲۱_IMG_6135 (Copy)

Share