تنفس بهتر خانه با پنجره های جدید

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره هافمن برای شما مزایای زیادی دارد.  صفر تا صد نصب پنجره دوجداره اعم از جداسازی پنجره قدیمی از دیوار، حمل، و نصب پنجره جدید توسط کارکنان هافمن انجام می گیرد

 

خانه یکی از مهم ترین نیازهای انسان ها می باشد و لازم است که در آن آسایش فراهم باشد. از جمله مهمترین مواردی که باعث فراهم شدن آسایش بیشتر می گردد، پنجره می باشد. پنجره حکم راه ورود خروج هوا را دارد و خانه را از فضای بیرون و داخل جدا می کند. در خارج از خانه عوامل محیطی زیادی وجود دارد که می تواند بر وضعیت داخل خانه تاثیر بگذارد. به طو مثال سر و صدای خودروها، گرد و خاک، هوای سرد و گرم و …. از جمله مواردی می باشند که می توانند در میزان رفاه داخل خانه تاثیر گذار باشند.

حذف عوامل بیرونی با پنجره با کیفیت

همان طور که گفتیم در میان محیط داخلی و خارجی خانه باید چیزی وجود داشته باشد که محیط داخلی خانه کمترین تاثیر را از محیط بیرونی بگیرد. دیوار ها یکی از بهترین مصالحی هستند که برای این منظور استفاده می شوند و می توانند سروصدا و دما را به مقدار محسوسی در محیط بیرون از خانه نگه دارند. اما بزرگترین عیب دیوار این است که نور نمی تواند از آن عبور کند و محیط داخلی خانه تاریک می ماند. همچنین امکان عبور هوا از دیوار نیز وجود ندارد و تنها مزیت دیوار هزینه کم اجرای آن می باشد. اما پنجره راه حلی مناسب برای برای ورود نور و هوا به داخل خانه می باشد که در عین حال خانه را از محیط بیرون جدا می کند.

هر گردی گردو نیست!

درست است که پنجره راه حلی مناسب برای تامین هوا ونور داخل منزل می باشد اما هر پنجره ای نمی تواند به خوبی از پس این موضوع بر بیاید.

پس ویژگی های یک پنجره خوب چیست؟

  • جلوگیری از ورود سر و صدای زیاد به داخل ساختمان
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان
  • جلوگیری از ورود آب باران به داخل ساختمان
  • جلوگیری از اتلاف دما بین محیط داخل و خارج
  • داشتن ایمنی بالا
  • داشتن ظاهر مدرن و زیبا
  • داشتن وزن سبک برای کاهش وزن ساختمان

ویژگی های پنجره های قدیمی چیست؟

  • وجود درز و شکاف در پنجره
  • وجود شیشه تک جداره
  • وزن سنگین
  • اتلاف دما بین محیط داخل و خارج
  • ورود گرد و خاک به داخل ساختمان
  • ورود سر و صدا به داخل ساختمان

تعویض کن! راحت شو!

حال که معایب و مزایای پنجره های قدیمی و جدید را دانستید قطعا به این نتیجه رسیده اید که پنجره های جدید دوجداره بسیار بهتر از پنجره های قدیمی هستند و راندمان بالاتری را دارند. در صورتی که ساختمان شما پنجره های قدیمی دارد می توانید پنجره قدیمی خود را با پنجره جدید تعویض کنید. در این بین مراکزی وجود دارد که طرح تعویض پنجره قدیمی با جدید دارند. هافمن یکی از مراکزی است که این کار را برای شما انجام می دهد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره هافمن

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره هافمن برای شما مزایای زیادی دارد.  صفر تا صد نصب پنجره دوجداره اعم از جداسازی پنجره قدیمی از دیوار، حمل، و نصب پنجره جدید توسط کارکنان هافمن انجام می گیرد. در ضمن شما هزینه کمتری را خواهید پرداخت زیرا بخشی از هزینه با فروختن پنجره های قدیمی جبران می گردد.

قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟

پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی از قطعات بیشتری تشکیل شده اند. به طول مثال مکانیزم باز و بسته شدن لنگه ها کاملا با پنجره های قدیمی فرقی می کند. همچنین پروفیل های پنجره دو جداره نیز قیمت بالاتری نسب به پروفیل های آهنی پنجره های قدیمی دارند. هما طور که از نام پنجره های دو جداره نیز پیداس این پنجره های از دو جداره تشکیل شده اند. شیشه ها تفاوت کلیدی میان پنجره های قدیمی و دو جداره هستند که در پنجره های دوجداره دو شیشه به موزات هم در کنار هم قرار می گیرند و در میان آن ها اسپیسرد قرار می گیرد. در میان دو شیشه فضایی خالی بوجود می آید که داخل آن را با گاز مخصوص پر می کنند. تمامی این موارد باعث می شوند که قیمت پنجره دو جداره بالا باشد.

از آنجایی که قیمت ها همواره در حال نوسان هستند می توانید با تماس با مجموعه هافمن قیمت را استعلام بگیرید.

تماس با هافمن

برای تماس با مجموعه هافمن؛ مشاوره  در خصوص خرید پنجره دوجداره هافمن و استعلام قیمت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

وبسایت هافمن

۰۹۱۲۲۰۲۴۱۵۸

۰۲۱۲۶۷۶۰۶۲۶

۰۲۱۲۲۳۸۳۴۴۱

۰۲۱۲۶۷۶۰۲۰۸

۰۹۱۲۲۰۵۵۳۰۳

Share