فرماندار شهرستان خمام: کمک به آزادسازی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده کار بسیار ارزشمندی است

۲۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان خمام برای آزادی زندانیان جمع آوری شد

فرماندار شهرستان خمام در مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، اظهار داشت: کمک به آزادسازی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با ولادت امام حضرت امام حسن (ع) کریم اهل بیت و روز اکرام و تکریم خیرین مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و نیازمند شهرستان خمام با حضور جمع از مسئولین شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد.

مهندس اسفندار جوشن دراین مراسم با اشاره به اینکه کمک به آزادسازی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده کار بسیار ارزشمندی می‌باشد، افزود: در جوامع انسانی افرادی داریم که ممکن است به دلایل مختلف دچار خطا شوند و این افراد شاید به دلیل سوء‌مدیریت‌ها و سهل‌انگاری‌ها دچار غفلت شوند که در پی این سهل‌انگاری، پرونده‌‍ای در مراجع قضایی تشکیل شده و فردی به زندان افتاده است

فرماندار شهرستان خمام تلاش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی نمونه بارز حمایت از بالندگی جامعه دانست و افزود: تلاش‌های خیرین و متولیان برای آزادسازی زندانیان، اقدامی ارزشمند و معامله با خداوند و ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان خمام، بر اساس اعلام ستاد دیه گیلان در این جشن خیرین ۲۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمالی اهدا کردند.

Share