در اتفاقي عجيب

برنج پر تبلیغ تلویزیون با طعم فضله‌ی موش در خمام +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها کمتر کسی است که تبلیغات و جشنواره‌ آرزوهای بزرگ برنج را در رسانه‌ی ملی ندیده باشد. در حالی است که سالم بودن و استاندارد از جمله ویژگی‌های برنج ایرانی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خمام‌نیوز، این روزها کمتر کسی است که تبلیغات و جشنواره‌ آرزوهای بزرگ برنج [!] را در رسانه‌ی ملی ندیده باشد. در حالی است که سالم بودن و استاندارد از جمله ویژگی‌های برنج ایرانی به شمار می‌رود، خریداران متعددی برای تهیه‌‌ی برنج [!] به‌منظور شرکت در قرعه‌کشی ۱۱۰ میلیون تومانی آن در هفته‌ اقدام به خرید می‌کنند.

یکی از شهروندان خمامی طی تماس تلفنی از خرید یک کیسه برنج [!] در بسته‌بندی شکیل خبر داد و گفت : علاوه بر کارت جایزه در داخل این بسته‌بندی تعداد ۱۰ عدد فضله‌‌ی موش نیز رویت شده است. وی با کنایه از اینکه در برنج ۱۰ کیلویی خود دقیقاً ۱۰ عدد فضله‌ موش مشاهده کرده است، افزود : ما جایزه‌ی اعتماد خود را نقداً دریافت کرده‌ایم. این خریدار برنج اظهار کرد : در تماس با روابط عمومی شرکت مذکور پاسخ درستی دریافت نکرده و از آنجایی که کیسه‌ی برنج دست نخورده بوده، فروشنده نیز بی‌تقصیر است ؛ بنابراین مقصر کیست ؟!
dscf7001 dscf7002 dscf7003

 

 

 

 

Share