معاون استاندار گیلان خبر داد؛

ورود حدود ۳/۵ میلیون نفر مسافر به گیلان | اقامت بیش از یکصد هزار نفر در مراکز اقامتی

حسین مصطفی‌پور در بازدید از مراکز اقامتی و بازارچه گردشگری ملاط لنگرود گفت: سه میلیون و چهارصد هزار نفر و همچنین ۶۵ هزار خودرو از مبادی ورودی وارد گیلان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بهمراه فرماندار لنگرود در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی و بازارچه گردشگری ملاط لنگرود گفت: سه میلیون و چهارصد هزار نفر و همچنین ۶۵ هزار خودرو از مبادی ورودی وارد گیلان شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از یکصد هزار نفر ثبت اقامت در مراکز اقامتی گیلان ثبت شده است.

حسین مصطفی‌پور افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و براساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با ابراز رضایت از حضور فرماندار شهرستان لنگرود بهمراه معاونین در سطح شهرستان گفت: ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال است و تا کنون بیش از ۵۰ هزار نفر بازدید کننده از آثار تاریخی گیلان داشته ایم.

محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز اظهار داشت: باتوجه به تاکید استاندار گیلان و تمهیدات اندیشیده شده در شهرستان بیش از۱۰ هزار نفر اقامت در شهرستان لنگرود داشته ایم.

وی از ایجاد بازارچه گردشگری در ملاط و استقرار بازرسین ویژه جهت کنترل قیمت کالاها و رعابت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن‌ها اقامتی گردشگری خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از مراکز غرفه‌های گردشگری هلال احمر، مرکز اسکان فرهنگیان در جاده لیلا کوه، مجتمع تفریحی رفاهی خانه کارگر چمخاله و مجتمع اقامتی بازدید کرد.

Share