فرماندار لنگرود تاکید کرد؛

بندر مسافری – دریایی چمخاله پایگاه گردشگری در شرق گیلان می‌شود

فرماندار لنگرود گفت: بندر مسافری – دریایی چمخاله به عنوان پایگاه گردشگری در شرق گیلان می‌تواند ارتباط مسافری به انزلی و نوشهر را برقرار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه بازدید از بندر گردشگری دریایی چمخاله به خبرنگار دیارمیرزا گفت: بندر چمخاله مطابق برنامه زمانبندی به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی رسیده است و تا کنون ۲۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رحیم حیدری افزود: کلنگ این بندر درسال ۱۳۹۷ زده شده و طبق برنامه زمانبندی پروژه مذکور در ۳۶ ماه و تا پایان سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه کل اعتبار این بندر ۷۲ میلیارد تومان است، یادآور شد: با اتمام این پروژه بستر لازم برای رونق گردشگری و ایجاد اشتغال فراهم خواهد شد.

به گفته حیدری شناورهای مسافربری و گردشگری در ابعاد مختلف قابل پهلو گیری و سرویس دهی به عموم مردم را در بندر چمخاله دارا خواهند بودد.

فرماندار شهرستان لنگرود تصریح کرد: بندر مسافری-دریایی چمخاله به عنوان پایگاه گردشگری در شرق گیلان می تواند ارتباط مسافری بین بنادر انزلی و نوشهر برقرار کند.

حیدری در پایان با قدردانی از دیارمیرزا اظهار کرد: انعکاس دقیق و به موقع رویدادهای شهرستان توسط دیارمیرزا منجر به افزایش آگاهی مردم از اقدامات صورت گرفته می شود.

 

Share