مدیرکل تعزیرات گیلان خبر داد؛

تائید تخلف گرانفروشی و عدم درج قیمت در میادین میوه و تره بار رشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: در بازرسی که به صورت سرزده از میادین میوه و تره بار صورت گرفته منجر به تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و… گردید که پرونده‌های متشکله به این اداره کل ارجاع و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ادامه بازرسی از واحد‌های صنفی اکیپ گشت تعزیرات حکومتی با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی؛ معاون اجرای احکام و رئیس شعبه ۵ بدوی مرکز استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس و بازرسین سازمان صمت، مدیر کل و بازرسین جهاد کشاورزی استان در مورخ ۱۴۰۱/۱/۱۶راس ساعت ۶:۳۰ صبح در میادین میوه و تره بار مرکز استان برگزار شد.
امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی در این راستا گفت: بازرسی مزبور که به صورت سرزده از میادین میوه و تره بار صورت گرفته منجر به تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و… گردید که پرونده‌های متشکله به این اداره کل ارجاع و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفت.

بازدید مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از بازار بزرگ شهر رشت

مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان شامگاه دوشنبه در دومین روز از ماه مبارک رمضان، در معیت استاندار محترم و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شماری از روسای سازمان‌ها و مدیران کل دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، از بازار بزرگ شهر رشت و چند فروشگاه عرضه اقلام اساسی و نانوایی، به صورت سرزده بازدید و از نزدیک، با فروشندگان گفت وگو و از مردم، میزان رضایت آنان از عرضه کالا را پرس و جو کرد.

امینی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، با تأکید بر لزوم بررسی عرضه کالاها به مردم مطابق با قیمت مصوب بیان داشت: باید زمینه‌ای فراهم شود مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود در همه ایام از جمله ماه مبارک رمضان، نگرانی نداشته باشند و در صورت مشاهده تخطی از این امر، با فرد یا صنف خاطی، مطابق با قانون برخورد شود.

Share