مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛

افزایش ۳ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان از مهرماه

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به افزایش ۳ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان گفت: به گرانفروشان و محتکران در استان اجازه جولان نمی‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی امینی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه‌های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی، افزود: از مهر امسال تاکنون گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان، ۳ برابر شده و تمرکز این گشت‌ها بر مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی است.

وی اضافه کرد: در سیاست‎های جدید و بر اساس انتظار مردم گیلان، در بازار کالاهای پرمصرف در جامعه نظیر مرغ، گوشت، اقلام خوراکی سبد خانوار، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و آهن که تخلفاتی بیشتری در آن حوزه‌ها گزارش شده ورود کردیم و تا رسیدن به ثبات بازار در این حوزه‌ها، میزان بازرسی‌ها همچنان بیشتر خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از همکاری خوب دستگاه‌های کاشف و ناظر از جمله بسیج، نیروی انتظامی، سازمان صمت و اتاق اصناف قدردانی کرد و بر انسجام این همکاری‌ها تاکید کرد.

مرتضی امینی افزود: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه http://tazirat۱۳۵.ir/ تعزیرات حکومتی گیلان آمادگی دارد شکایات و گزارش‌های مردم به ویژه در خصوص گرانفروشی، احتکار و اختفا را دریافت کند.

Share