سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گیلان تأکید کرد:

آمادگی کامل دستگاه تعلیم و تربیت برای بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین

فائزی گفت: همکاران ما در مدارس خودشان را به جد آماده کردند که از نظر حوزه سلامت و بهداشت سنگ تمام بگذارند و همه همکاران توجه دارند، بخشی از کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها را که در فضای مجازی نتوانستند در طول سال انجام بدهند، در این فرصت باقی مانده از سال تحصیلی انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفتگو با خبرنگار شبکه باران، گفت: شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم است.

محمد فائزی در این گفتگو با اشاره به حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در کلاس‌های درس از چهاردهم فروردین، خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط برای این حضور فراهم شده است و همانطور که قبلا گفتیم، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و کل مدارس ما و دستگاه تعلیم و تربیت برای این بازگشایی خودش را آماده کرده است.

وی در ادامه فراهم شدن شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در مدرسه را بسیار موثر دانست و افزود: ما اعتقاد داریم که این حضور می‌تواند بخشی از کاستی‌هایی که در طول سه سال دوره کرونا تحمل کردیم را جبران نماید.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه تصریح کرد: همکاران ما در مدارس خودشان را به جد آماده کردند که از نظر حوزه سلامت و بهداشت سنگ تمام بگذارند و همه همکاران توجه دارند، بخشی از کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها را که در فضای مجازی نتوانستند در طول سال انجام بدهند، در این فرصت باقی مانده از سال تحصیلی انجام دهند تا دانش آموزان بتوانند دوباره حضور خود را در فضای گرم و صمیمی و با نشاط مدرسه تجربه کنند.

وی در ادامه به اهمیت حضور دانش آموزان در مدرسه اشاره کرد و گفت: ما مطمئن هستیم این حضور صمیمی دانش آموزان اتفاقات مبارکی را رقم خواهد زد، بچه‌ها به مهارت‌های زیادی نیاز دارند که این مهارت‌ها به شکل سالم در محیط مدرسه زیر نظر مربیان ممکن و میسر است. ارتباطی که با همسالان خودشان دارند، ارتباطی که با مدیران و مسئولان مدرسه دارند و به خصوص تاثیری که در نگاه چهره به چهره منتقل می‌شود و این حضور و عواطفی که از ناحیه این برخورد و تلاقی رو در رو به وجود می‌آید، با همه این تغییرات و برکات بتوانیم باقیمانده سال تحصیلی را در مدرسه تجربه بکنیم و مقدمه‌ای برای یک مهرماه بسیار قشنگ و حضور دانش آموزان در فضای مدرسه باشد.

Share