۵ دکور اتاق خواب پسرانه لاکچری + هزینه‌ها ۱۴۰۱

طراحی دکور اتاق خواب پسرانه لاکچری باید به‌گونه‌ای باشد که با خصوصیات اخلاقی و علایق آنها در یک راستا قرار گیرد.

اتاق خواب پسرانه لاکچری بدون شک باید با روحیه پسران و خصوصیات اخلاقی آنها همخوانی داشته باشد؛ زیرا آنان در سنین کودکی و نوجوانی مدت طولانی از زمان خود را در اتاق سپری می‌کنند. از این رو برای لذت بردن این افراد از فضای خواب و ایجاد حس آرامش در آنان، باید سلیقه آنها در طراحی و دکور این فضا مد نظر قرار گیرد.

ایده‌های بسیار متنوعی برای دکور این فضاها ارائه می‌شود که در این مطلب به بررسی ۵ نمونه از بهترین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه همراه با هزینه‌های اجرایی آنها می‌پردازیم.

دکور اتاق خواب پسرانه با سبک مدرن و فانتزی

برای طراحی این فضاها باید سن و علایق پسران را در نظر گرفت. پسران جوان دارای انرژی و فعالیت زیادی هستند. از این رو طراحی اتاق آنها به‌صورت مدرن و فانتزی با روحیه آنان سازگارتر است. در دکوراسیون مدرن از انواع رنگ‌های تیره تا روشن، تخت خواب‌هایی با مدل‌های متنوع، کمد، میز و صندلی با رنگ بندی‌های متناسب با سن و سال پسرها استفاده می‌شود.

سرویس خواب جدید در سال ۱۴۰۱ ممکن است دارای افزایش قیمت باشد. این رو هر چه زودتر نسبت به خرید این تجهیزات برای تغییر در دکور اتاق خواب پسران خود اقدام کنید. تخت خواب‌های تک نفره پسرانه در رنج قیمتی ۱ میلیون و پانصد هزار تومان قرار دارند. بنابراین قبل از تغییر در دکوراسیون اتاق خواب پسران، بودجه کافی برای این کار را در نظر بگیرید.

طراحی اتاق خواب پسران با سبک موسیقی

پسران جوان به موسیقی علاقه بسیاری دارند و اغلب سبک رپ، متالیک یا پاپ را ترجیح می‌دهند. بنابراین دور از انتظار نیست که دکور اتاق خود را به‌صورت استودیوهای موسیقی در آورند.

رنگ تیره دیوارها، استفاده از پوسترهای آلات موسیقی روی دیوار، خرید تجهیزات موسیقی و ایجاد فضایی برای قرارگیری آنها، تغییر تخت خواب‌ها به فرم آلات موسیقی و غیره از جمله تجهیزاتی است که در طراحی اتاق خواب پسرانه لاکچری با دکور موسیقی به کار می‌رود.

اتاق خواب پسرانه با دکور ورزشی

یکی از بهترین تفریحات پسران در تمام سنین، ورزش است. به همین دلیل پسران در دوره‌های متفاوت زندگی خود به‌خصوص در زمان نوجوانی پوسترهایی از ورزشکاران مورد علاقه خود را به دیوار می‌چسبانند.

امروزه طرح‌های متنوع ورزشی در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با هزینه‌های متفاوت به اجرا در می‌آید. خرید تجهیزات سرویس خواب با طرح توپ، کاغذ دیواری با عکس ورزشی، استفاده از استیکرهای ورزشی، طراحی کمد یا میز کامپیوتر به‌صورت ادوات ورزشی و بسیاری از تجهیزات دیگر به ایجاد فضایی مناسب با اخلاقیات و روحیات پسران نوجوان کمک می‌کند.

قیمت کلی تغییر در دکور و سرویس خواب جدید پسرانه با طرح ورزشی در سال ۱۴۰۱ از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برآورد می شود.

اجرای دکوراسیون فضایی در اتاق خواب پسرانه

پسران جوان در زمان تحصیل ممکن است به فضا و کهکشان‌ها علاقه‌مند شوند. از این رو یکی از دکورهای جذاب و مورد علاقه آنان برای طراحی اتاق خواب، طرح‌های فضایی است. در این دکور از رنگ‌های تیره برای دیوارها و سقف استفاده می‌شود.

 همچنین امروزه انواع ست روتختی با طرح‌های فضایی در بازار موجود است که با قیمت‌های ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. البته قیمت‌های ست روتختی در سال جدید ممکن است کمی افزایش داشته باشند. همچنین قیمت تخت خواب یک نفره با طرح فضایی حدوداً ۲ یا ۳ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

دکور اتاق خواب پسرانه با طرح ماشین

پسران در سنین کودکی و نوجوانی به ماشین علاقه بسیاری دارند و ترجیح می‌دهند دکور اتاق خواب خود را به‌صورت ماشین در آورند. درواقع در ذهن آنان داشتن ماشین آرزویی است که از کودکی در جستجوی آن هستند.

امروزه انواع متنوع تخت‌ها، کاغذدیواری‌ها، روتختی‌ها، کمد و غیره با طرح ماشین به تولید می‌رسند. برای اطلاع بیشتر از این نوع دکور اتاق خواب پسرانه به سایت ایران دکور مراجعه کنید.

در نتیجه…

طراحی دکور اتاق خواب پسرانه لاکچری باید به‌گونه‌ای باشد که با خصوصیات اخلاقی و علایق آنها در یک راستا قرار گیرد. استفاده از دکورهای متنوع همچون: طرح‌های مدرن و فانتزی، ورزشی، فضایی، دکور موسیقی و ماشین در تمامی رنج سنی پسران قابل اجرا است. توجه به طراحی دکور اتاق پسران، به آنها انگیزه و انرژی مضاعفی می‌بخشد و مسیر پیشرفت آنان را مشخص می‌کند.

Share