فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

کشف ۶۰ کیلو حشیش در رشت و شناسایی کامیون متهم حین جابه‌جایی موادمخدر

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۶۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در شهرستان رشت خبر داد و افزود: متهم ۴۳ ساله به همراه ۴ نفر از همدستانش دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۶۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی کامیون متهم حین جابه‌جایی موادمخدر در حال تردد در شهر رشت خبر داد و بیان داشت: خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن، ۶۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۳ ساله به همراه ۴ نفر از همدستانش دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

Share