برای نخستین بار در گیلان؛

کارگاه آموزشی حقوق در رسانه در گیلان برگزار می‌شود+ جزئیات

بهمنی با اشاره به اینکه این کارگاه حقوقی روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، افزود: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا می‌شود که جهت نام‌نویسی عدد ۹ را به شماره ۳۰۰۰۳۴۲۴۰ ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم بهمنی جلالی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اشرافیت نسبی اصحاب رسانه در حوزه حقوقی اظهار کرد: در راستای افزایش دانش حقوقی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان، کارگاه آموزشی حقوق و رسانه و جرائم مطبوعاتی توسط خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با همکاری کانون وکلای دادگستری استان گیلان برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت‌مدیره با تأکید بر لزوم افزایش دانش حقوقی اصحاب رسانه گفت: این کارگاه آموزشی با حضور حاج رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری گیلان و تدریس یکی از وکلای مجرب و با دانش استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با اشاره به اینکه این کارگاه حقوقی روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، افزود: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا می‌شود که جهت نام‌نویسی عدد ۹ را به شماره ۳۰۰۰۳۴۲۴۰ ارسال کنند.

بهمنی جلالی با تأکید بر اینکه به‌منظور اعطای گواهینامه حضور در دوره تکمیل روند ثبت‌نام از طریق ثبت‌نام پیامکی انجام می‌شود، بیان کرد: حق دسترسی به اطلاعات و اخبار و الزامات آن، حق پاسخگویی در رسانه‌ها، مبانی و الزامات اسلامی سیاست‌گذاری حقوق مخاطب در رسانه، رسانه و تأمین نظم اجتماعی و حق مخاطب در فضای مجازی محورهای این دوره آموزشی هستند.

Share