مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان خبر داد؛

از ایجاد صندوق قرض الحسنه خبرنگاران تا تفاهمنامه با دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با تاکید بر ارتقای جایگاه خانه و افزایش خدمات ارائه شده به اعضا گفت: به زودی پس از فراهم شدن مقدمات، صندوق قرض الحسنه خبرنگاران راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم بهمنی جلالی در تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط خانه مطبوعات و رسانه های گیلان طی دو ماه اخیر اظهار کرد: هیات مدیره در دوره جدید فعالیت خود به دنبال ارتقای جایگاه و نقش این نهاد صنفی در حوزه رسانه است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با تاکید بر اینکه در راستای ارتقای جایگاه و افزایش خدمات ارائه شده به اعضا، جلسات کاربردی متعددی طی یک ماه اخیر با مسئولان استانی برگزار شده است، افزود: هیات مدیره به هیچ وجه به دنبال اقدامات نمایشی و شعاری نبوده و نیست و از همین رو تاکید داریم که جلسات داخلی و همچنین نشست ما با مسئولان باید حتما خروجی مثبت و مناسبی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در بحران کرونا و تلاش جامعه رسانه ای گیلان در پاندمی کرونا برای آگاه سازی جامعه اظهار کرد: معیشت برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در این مدت دچار آسیب شد که در همین راستا توانسته ایم تا این لحظه ۱۲۵ بسته معیشتی را توزیع کنیم و این کار تا اعطای بسته معیشتی به تمام اعضا ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به نشست هیات مدیره با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و در این نشست بر ارتقای همکاری دوجانبه خانه مطبوعات و ادارات استان تاکید شد.

بهمنی جلالی با اشاره به برگزاری نشست هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در این نشست مقرر شد که تفاهمنامه ای با دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمت رسانی به جامعه رسانه ای استان منعقد شود که مفاد آن پس از نهایی شدن متن تفاهمنامه اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان در تشریح نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: بیمه تکمیلی، برگزاری نشست های آموزشی با حضور مدرسان نمونه کشوری و پرداخت به موقع هدیه روز خبرنگار از موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و خوشبختانه دکتر کیوان محمدی همانگونه که طی سالهای اخیر همواره پشتیبان جامعه رسانه ای استان بوده اند بر این موضوعات تاکید کرده و برای هرگونه همکاری با خانه مطبوعات گیلان و ارتقای جایگاه خانه اعلام آمادگی داشتند.

سخنگوی هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به برگزاری نشست هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: پیرو جلسه برگزار شده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان این جلسه با دکتر فاضلی برگزار شد تا چارجوب برگزاری روز خبرنگار، نحوه پرداخت حق بیمه تکمیلی، پرداخت مطالبات خانه مطبوعات و…مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

بهمنی جلالی با بیان اینکه افزایش خدمت رسانی به اعضای خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اولویت هیات مدیره جدید است، افزود: به زودی پس از فراهم شدن مقدمات، صندوق قرض الحسنه خبرنگاران راه اندازی می شود تا در بخش مالی یاریگر خبرنگاران پرتلاش استان گیلان باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خبرهای خوشی برای جامعه رسانه ای استان در راه است، افزود: از تمام خبرنگاران فعال در استان گیلان می خواهیم که با مراجعه به سایت http://www.khanehmatbooat.ir برای عضویت در خانه مطبوعات و رسانه های گیلان اقدام کنند.

Share