فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

پرتاپ نارنجک‌های دست‌ساز و ایجاد رعب و وحشت | دستگیری عامل مزاحمت در پارک سمیه رشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از عامل مزاحمت برای مردم در پارک سمیه شهر رشت خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از عامل مزاحمت برای مردم در پارک سمیه شهر رشت خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمود حافظی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضا اعلام کرد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی، قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت فردی برای شهروندان با پرتاپ نارنجک‌های دست ساز در پارک سمیه شهر رشت و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با حضور در محل مورد نظر مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در آدرس اعلامی با پرتاپ نارنجک‌های دست ساز قصد ایجاد مزاحمت برای اهالی آن منطقه را دارد که سریعاً در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ۲۸ساله ضمن اعتراف به اقدام غیر قانونی خود پس از هماهنگی قضایی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان و خودروی وی نیز به پارکینگ انتقال یافت.

سرهنگ حافظی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با هنجارشکنان برخورد می‌کند و در این راه از هیچ اقدامی فروگزار نخواهد کرد.

Share