شهردار انزلی خبر داد؛

نخستین مرکز معاینه فنی در انزلی به بهرداری رسید | احداث دومین مرکز در سنگاچین

شهردار انزلی با بیان اینکه نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در انزلی با سرمایه گذاری بخش خصوص به بهره برداری رسید، افزود: :احداث دومین مرکز معاینه فنی خودروی انزلی نیز در روستای سنگاچین در غرب انزلی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در انزلی با سرمایه گذاری بخش خصوص به بهره برداری رسید.

شهردار انزلی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: مجوز احداث یک مرکز دیگر در غرب این شهرستان اخذ شده است.

مهدی خلیلی افزود: این مرکز به عنوان نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در انزلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: برای تجهیز کارگاه این مرکز بیش از سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

خلیلی با اشاره به توسعه مرکز معاینه فنی انزلی در آینده نزدیک گفت: با بهره برداری از کارگاه تعویض سیلندر خودروهای گازسوز نیز برای ۲۵ نفر دیگر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی همچنین گفت: تا کنون بیش از شش هزار خودروی سبک در انزلی برگه‌های معاینه فنی خود را از مراکز شهرهای همجوار دریافت می‌کردند.

شهردار انزلی اضافه کرد: احداث دومین مرکز معاینه فنی خودروی انزلی نیز در روستای سنگاچین در غرب انزلی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

Share