با حضور جمعی از مسئولان؛

افتتاح نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی و کلنگ زنی میدان تره بار+ تصاویر

نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی با حضور مسئولان این شهر روز سه شنبه افتتاح و کلنگ احداث میدان تره بار این شهر نیز به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار انزلی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری با اشاره به اینکه توسعه مناطق کم برخوردار شهری در دستور کار شهرداری است اظهار کرد: با توجه به لزوم توسعه ورزش همگانی به عنوان یکی از وظایف شهرداری، پنج نقطه از شهر برای احداث زمین بسکتبال خیابانی در نظر گرفته شده که امروز نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی به بهره برداری رسید.

مهدی خلیلی با بیان این که در دهه فجر امسال ۳۱ پروژه با ارزش حدود ۱۹۰ میلیارد ریال به بهربرداری رسید افزود: این پروژه‌ها شامل جدول‌گذاری و پیاده روسازی سطح شهر، اجرای فرش موزاییک، اجرای گاردریل، زیرسازی معابر سطح شهر و لکه گیری، پخش آسفالت در معابر سطح شهر و تجهیز چندین پارک می‌باشد.

وی به لوله‌گذاری در مناطق مختلف شهر و لایروبی ۱۲ کیلومتر شبکه هدایت آبهای سطحی اشاره نمود و افزود: احداث آلاچیق سنتی بلوار، نصب ۳۰ عدد پایه چراغ‌های طرح سنتی بلوار قدس، مرمت نرده‌های سنتی بلوار قدس، اجرای اسکلت مغازه‌های محوطه طرح دریای پاسداران، ساخت اطاقک نگهبانی ترمینال غازیان و اجرای سرویس بهداشتی از دیگر پروژه‌های انجام شده در دهه فجر بود.

شهردار انزلی با اشاره به المان‌های نوری نصب شده در سطح شهر و رضایتمندی مردم نسبت به این موضوع تاکید نمود: اقدامات عمرانی شهرداری بندرانزلی شامل لوله‌گذاری ها، پیاده روسازی و جدول‌گذاری‌ها و رنگ‌آمیزی‌ها و غیره برای آماده‌سازی شهر جهت استقبال از نوروز در نواحی مختلف سطح شهر در حال انجام است.

خلیلی به تلاش شهرداری انزلی برای ایجاد روابط بین المللی با شهرهای مطرح دنیا اشاره نمود و گفت: در تلاشیم تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی بندر انزلی با شهر جنوای ایتالیا و خرسون اوکراین نهایی شود.

در ادامه افتتاح پروژه‌های شهری انزلی با حضور مسئولان این شهر ساحلی کلنگ بازار میوه و تره بار انزلی به زمین زده شد.

شهردار انزلی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان، بازار میوه و تره بارانزلی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع که در تملک شهرداری بود احداث می‌گردد.

خلیلی افزود: برای احداث این بازار ۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است ۹۰ غرفه به دستفروشان اختصاص یابد.

Share