فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

نجات جان ۲ دختر جوان از خودکشی در لاهیجان با تماس یک شهروند ساکن قشم!

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از نجات جان ۲ دختر جوان از خودکشی و جلوگیری از مرگ حتمی آن‌ها خبر داد و افزود: وضعیت عمومی این ۲ دختر به دلیل خوردن دارو در حالت طبیعی نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از نجات جان ۲ دختر جوان از خودکشی و جلوگیری از مرگ حتمی آن‌ها خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: در پی تماس یک شهروند ساکن جزیره قشم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه خواهر دانشجویش با تماس تلفنی اعلام داشته به همراه دوستم در منزلی واقع در لاهیجان قصد خودکشی داریم و پس از آن دیگر پاسخگوی تلفن خود نیست، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فرد تماس گیرنده اطلاع دقیقی از نشانی محل حضور خواهرش در لاهیجان نداشت، افزود: پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، محل اقامت این ۲ دختر در لاهیجان را شناسایی و ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با ابراز خرسندی از نجات جان دختران ۲۱ و ۲۷ ساله با حضور به موقع پلیس، بیان داشت: وضعیت عمومی این ۲ دختر به دلیل خوردن دارو در حالت طبیعی نبود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختران جوان علت و انگیزه خود از این اقدام را مشکلات خانوادگی عنوان کردند ضمن تاکید بر اهمیت نظارت والدین بر رفتار فرزندانشان و لزوم برقراری ارتباط صمیمی بین والدین و فرزندان گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های روانشناسی و حل مشکلات شخصی یا خانوادگی به مشاوران مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

Share