مزایا و معایب مبل چستر

مبل چستر را می توانید از سه روش خرید حضوری از فروشگاه، خرید آنلاین و مراجعه به کارخانه های تولیدی این سبک مبل خریداری نمود که هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اگر نمی دانید مبل چستر چیست؟ و در مورد مزایا و معایب مبل چستر چیزی نمی دانید در این مقاله با ما همراه باششی.

برای استعلام قیمت مبلمان چستر فیلد و خرید مستقیم مبل از تولیدی، همین حالا با بهترین شرکت مبلمان تهران تماس بگیرید. ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

آدرس وب سایت: www.alberta.com

مبل چستر چیست؟

مبل چسترفیلد یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین طرح های مبلمان است. مبل چستر، یا چستر فیلد که در انگلیسی Chester sofa یا chesterfield sofa گفته می شود، یکی از انواع مبل های راحتی است که ظاهری جذاب و زیبا دارد. در واقع می توان گفت که با این که این مبل ها جزو دسته مبل های راحتی به شمار می روند با این حال، زیبایی آن ها در اولویت بالاتری قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبلمان راحتی، می توانید مقاله جامع لیست قیمت مبل راحتی ارزان  را مطالعه کنید.

در تعریف انگلیسی مبل چستر، از این مبل به مبل با دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب و همچنین مبلی لمسه کاری شده یاد شده است.

شاید بپرسید لمسه کاری چیست؟ لمسه همان برجستگی و فرو رفتگی‌ های روی بعضی مبلمان است. در بعضی از مبلمان چستر فیلد، این لمسه ها با یک دکمه روی مبلمان کار شده اند که باعث می‌ شود مبل جلوه‌ ای جذاب داشته باشد.

قطعا همانطور که در تصاویر بالا و پایین مشخص است، یکی از مهمترین ویژگی های ظاهری مبلمان چستر بدنه آنها است که با دکمه های مشخصی لمسه کاری شده اند. لمسه کاری که باعث فرورفتگی هایی در پارچه یا چرم رویی مبل شده است.

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های مبل های چستر و همچنین چستر فیلد راحتی آنها است. اما گاها این راحتی فدای زیبا سازی این مبلمان می شود، که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده یک مبل چستر حرفه ای حتما مبل رویال کمپانی آلبرتا را به عنوان گزینه ای برای خرید بررسی کنید.

ویژگی های مبل چستر چیست

این مبل ها، پروسه ساخت سخت و پیچیده ای دارند و با طراحی های خاصی به مرحله تولید می رسند. کیفیت مبل های چستر را تراکم آن ها تعیین می کند و هر چه تراکم در این مبل ها بیش تر باشد، می توان گفت که کیفیت آن ها نیز بالا تر است. از درگیر ویژگی های مبل چستر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راحتی بسیار بالا
  • داشتن زیبایی و ظرافت بالا در ساخت
  • چروک نشدن لباس هنگام استفاده
  • طراحی بر اساس اصول ارگونومی
  • دسته‌های لمسه کاری شده
  • دسته‌های استوانه‌ای بلند
  • پشتی و تکیه‌گاه کوتاه پشتی
  • داشتن پایه
  • استفاده از متریال چرم

فراموش نکنید که مبل چسترفیلد بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر کیفیت و ظاهر لوکسش دارد. بهترین مدل مبلمان چستر همیشه با چوب و چرم قهوه ای با کیفیت ساخته شده که استانداردی برای تولید نوعی از مبلمان خانگی و یا اداری است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیستی از بهترین مبلمان راحتی چستر، محصولات آلبرتا را بررسی کنید. هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالا. قابل توجه است که بعد از ۲۰۰ سال، مبلمان چسترفیلد را می‌ توان مبلمان کلاسیک همیشه در مُد نامید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم مقاله مبل خوب چه ویژگی هایی دارد را مطالعه کنید.

مزایای مبل چستر

حال که به خوبی می دانید چستر مبل چیست باید گفت از مزایای مهم این مبل سهولت در تمیزی است. از آنجایی که غالبا این مبل ها از چرم ساخته می شوند دیگر نباید نگران لکه های روی مبل بود زیرا با یک اسپری تمیز کننده و دستمال به راحتی تمیز می شوند. این دسته از مبل ها به راحتی با هر دکوراسیونی ترکیب شده و یک دکوراسیون خاص و بی نظیر را برای شما ایجاد می کنند.

اگر برای خرید این مبل هزینه ی بیشتری بپردازید و از مدل های با کیفیت آن خریداری کنید، مطمئنا این مبل عمر طولانی داشته و برای مدت زیادی عضوی از دکوراسیون شما خواهد بود. اگر از نوع مکانیزمه آن خریداری کنید برای استراحت های طولانی بسیار مفید است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این مبل تنوع در رنگ و نوع پارچه ی مورد استفاده ی این مبل است که این تنوع باعث هماهنگی این مبل با انواع سبک دکوراسیون ها می باشد.

معایب مبل چستر

یکی از معایب این مبل سایز بزرگ و دسته های بلند آن می باشد که مناسب فضاهای کوچک و خانه هایی با متراژ کم نمی باشد زیرا در فضاهای کوچک زیبایی و ابهت این مبل به نمایش گذاشته نمی شود.

یکی دیگر از معایب این مبل خراش پذیری می باشد، چنانچه شما از یک حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنید. بهتر است سراغ چستر مبل نروید، زیرا که چرم بدنه ی آن بسیار خراش پذیر است.

برای خرید اینترنتی مبل راحتی در وب سایت آلبرتا (www.alberta.com) با شماره تماس (۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰) ارتباط برقرا کنید.

راهنما خرید مبل چستر

برای ساخت مبل چستر هم مثل تمام مبل ها باید از چوب با کیفیتی مثل روس یا راش استفاده شود. همچنین فوم باکیفیت برای نشیمن مبل باید از نوع سرد و اسفنج آن باید از نوع ۳۰ یا ۳۵ کیلویی باشد تا مبل شما کیفیت مطلوبی داشته باشد.

مهم ترین جز مبل چستر پارچه روکش  آن است، همانطور که میدانید پارچه این مبل چرم بوده و ممکن است بعد از مدتی استفاده چرم آن پوست پوست شود از این جهت به نوع روکش دقت کنید تا چرم مرغوب و باکیفیتی باشد.

برای خریدی مطمئن، پیشنهاد می کنیم مقاله برند های معروف مبل را مطالعه کنید.

روش های مختلف خرید مبل چستر

مبل چستر را می توانید از سه روش خرید حضوری از فروشگاه، خرید آنلاین و مراجعه به کارخانه های تولیدی این سبک مبل خریداری نمود که هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اگر قصد خرید مبل چستر ارزان را دارید می توانید با خرید آنلاین مبل و یا مراجعه به کارخانه و کارگاه های تولیدی تمامی واسطه های موجود را حذف کرده و خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشید.

انواع مبل چستر

در ادامه انواع مبلمان چستر موجود در بازار تهران به شما معرفی می گردد.

  1. مبل چستر ترک
  2. مبل چستر مدرن
  3. مبل چستر L
  4. مبل چستر راحتی
  5. مبل چستر کلاسیک
  6. مبل چستر شزلون
  7. مبل چستر فرانسوی
  8. مبل چستر آمریکایی
  9. مبل چستر تخت خوابشو
  10. مبل چستر قایقی
  11. مبل چستر سفید
  12. مبل چستر طوس


قیمت مبل چستر

عوامل مختلفی هستند که قیمت مبل چستر را تعیین می کنند که از جمله آن ها می توان به نوع مبل، متریال سازنده، کشور سازنده، برند تولید کننده، روکش مبل و … اشاره کرد.

مبل چستر، ترکیبی زیبا از چوب، پارچه و چرم، محصولی مدرن و پرطرفدار در سطح بین المللی است که در دسته مبلمان راحتی مدرن جای دارد. مبل چستر در ۳ سبک متفاوت عرضه می شود. تمام پارچه، چرم و پارچه و تمام چرم. جنس پارچه های بکار رفته در مبل چستر، پارچه های مبلی مخمل است که این پارچه ها در رنگ بندی متنوع ارائه می شوند.

قیمت میانگین مبل چستر در کمپانی آلبرتا بین ۱۹ میلیون الی ۴۰ میلیون تومان است.

برای استعلام قیمت مبلمان چستر ، همین حالا تماس بگیرید. ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

آدرس وب سایت: www.alberta.com

 

Share