معرفی کتاب برای آموزش ارز دیجیتال

در طی توضیحات زیر به معرفی چندین کتاب در زمینه آموزش ارز دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی پرداخته ایم.

امروزه دیگر بازار ارز های دیجیتال برای کسی ناشناخته نیست و در طی سال های اخیر افراد بسیار زیادی در زمینه ارز دیجیتال مشغول فعالیت شده اند. این بازار توانسته به واسطه پتانسیل و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در طی دهه اخیر رشد فوق العاده ای داشته باشد و سود بسیار خوبی برای کاربران و سرمایه گذاران خود ایجاد کند. همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری برای کسب سود به سمت رمز ارز ها متمایل شوند و شروع به یادگیری مفاهیم و مبانی آن کنند. در طی توضیحات زیر به معرفی چندین کتاب در زمینه آموزش ارز دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی پرداخته ایم.

ارز های دیجیتال

کتاب های زیادی تا به امروز توسط افراد مختلف در زمینه بازار ارز های دیجیتال نوشته شده اند. کتاب هایی که در قسمت زیر معرفی شده اند جزو محبوب ترین و برترین کتاب ها در این زمینه هستند.

کتاب دارایی رمز نگاری شده

این کتاب یکی از معروف ترین کتاب ها در زمینه ارز دیجیتال بوده و برای افرادی که به دنبال یادگیری و آموزش ارز دیجیتال هستند بسیار مناسب و مفید است. این کتاب توسط کریس بورنیک و جک تاتار نوشته شده که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. کریس بورنکس یکی از شرکای شرکت سرمایه گذاری رمز ارز place holder بوده و همچنین جک تاتار نیز از معروف ترین افراد در زمینه بازار کریپتوکارنسی و رمز ارز ها می باشد و قطعا راهنمایی ها و آموزشی هایی که این دو به طور مشترک در کتاب ذکر کرده اند بسیار مفید و آموزنده است.

به طور کلی کتاب دارایی رمزنگاری شده در زمینه های آموزش سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال و مدیریت سرمایه در این بازار تمرکز دارد و نکات جالب و بسیار کاربردی در رابطه با آن ها ارائه می دهد. همچنین استراتژی های سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال مختلف و زمان مناسب خرید و فروش در این کتاب ذکر شده اند که قطعا برای افراد مبتدی و حتی حرفه ای می تواند بسیار جالب و کاربردی باشد.

کتاب انقلاب بلاک چین

این کتاب نوشته یک پدر و فرزند متخصص در زمینه فناوری بلاک چین به نام دان و الکس تپسکات می باشد. همان طور که می دانید تمامی ارز های دیجیتال بر پایه فناوری بلاک چین طراحی شده اند و در این کتاب سعی شده به بررسی این فناوری و چگونگی به قدرت رسیدن ارز های دیجیتال به ویژه بیت کوین پرداخته شود.

کتاب استاندارد بیت کوین

این کتاب توسط سیف الدین آموس نوشته شده است که خود یکی از برترین و معروف ترین اقتصاد دانان دنیا می باشد. آموس در کتاب خود در رابطه با کارکرد بیت کوین و آینده آن از نظر اقتصادی نوشته است و دیدگاه خود را در رابطه با سیستم مالی آینده با استفاده از ارز دیجیتال را بیان کرده است.


رمز ارز ها

کتاب تسلط بر بیت کوین

این کتاب در سال ۲۰۱۷ توسط آندریاس آنتوپولوس نوشته شد. او در کتاب خود در رابطه با تمامی جوانب رشد و توسعه بیت کوین و همچنین سایر ارز های دیجیتال نوشته است و مفاهیم پیچیده مربوط به رمز ارز ها را به طور کاملا روان و قابل فهم بیان کرده است. این کتاب برای افرادی که به تازگی وارد دنیا رمز ارز شده اند و قصد یادگیری و آموزش رمز ارز ها را دارند بسیار آموزنده و قابل فهم است.

Share