فرماندار رشت در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام گیلان، تاکید کرد؛

مردم از بابت تامین گوشت قرمز مورد نیاز دغدغه‌ای نداشته باشند | لزوم کنترل التهابات بازار

فرماندار رشت با اشاره به تلاش همه جانبه دستگاه‌ها و عوامل مرتبط در جهت ایجاد آسودگی خیال شهروندان برای تامین کالاهای اساسی، گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین گوشت قرمز مورد تقاضای بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمیدرضا امام‌پناهی در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام استان گیلان که با حضور مدیران کل تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و معاون جهاد کشاورزی استان صورت پذیرفت، ضمن تشکر از مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همکاری با دستگاه‌ها و عوامل اجرایی در جهت تکمیل مراحل واکسیناسیون، اظهار داشت: این حق مردم است تا پس از یک دوره طولانی خانه نشینی و محدودیت در رفت و آمدها ناشی از همه گیری ویروس‌کرونا، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را بدور از دغدغه تامین اقلام اساسی مورد نیاز، در کنار خانواده و عزیزان سپری کنند.

امام‌پناهی با اشاره به لزوم کنترل التهابات بازار در زمینه عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز سبد خانوار، گفت: در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام استان گیلان درباره رعایت اصول بهداشتی و نیز مقدار ورودی دام زنده به کشتارگاه با هدف تامین گوشت گرم مصرفی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مشکل خاصی مشاهده نشد.

فرماندار رشت ادامه داد: در بازدید از این کشتارگاه که توان پوشش دهی گوشت قرمز مورد نیاز غرب استان را دارا است نسبت به توان تامین مقدار گوشت گرم مورد تقاضای بازار در ایام پیش رو اطمینان حاصل گردید.

وی با اشاره به این مطلب که بر اساس پیش بینی‌ها انتظار افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران به شهرستان رشت نسبت به زمان مشابه دو سال قبل و پیش از وقوع همه گیری را داریم، افزود: برنامه‌های لازم در جهت پایش بازار و تامین کالاهای اساسی اندیشیده شده و علاوه بر تامین گوشت قرمز مورد نیاز، در مورد تامین گوشت مرغ مورد تقاضای بازار نیز مشکلی وجود ندارد.

امام‌پناهی تاکید کرد: با هدف ایجاد نوروزی مفرح و رمضانی معنوی برای شهروندان گرامی، نظارت مستمر مجموعه فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی و عوامل نظارتی بر چرخه تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان با جدیت در طول مدت تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

Share