فرماندار رشت خبر داد؛

عملیات ترمیم و آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت رشت آغاز می شود

فرماندار رشت با اشاره به فوریت ترمیم و بهسازی راه‌های آسیب دیده از اجرای پروژه راه آهن در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، افزود: عملیات ترمیم و آسفالت خروجی ایستگاه راه آهن به سمت رشت در اسرع وقت آغاز و اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمیدرضا امام پناهی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان رشت، فرمانده پلیس راه رشت به قزوین و نماینده شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل گیلان از خروجی ایستگاه راه آهن به سمت شهر رشت و نیز خیابان شهدای هسته‌ای در محدوده روستای فلکده بازدید و دستورات لازم جهت ترمیم و بهسازی نقاط مذکور را صادر نمود.

امام پناهی در حاشیه این بازدید با تاکید بر این مطلب که اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای نباید موجب آسیب، مشقت و خطرآفرینی برای مردم باشد، عنوان کرد: عبور ماشین آلات سنگین و کامیون‌های حمل مصالح پروژه ها، ناگزیر خساراتی به آسفالت معابر و راه‌های روستاهای مسیر و مجاور پروژه‌های در حال اجرا وارد می‌آورد که بخش عمده این آسیب‌ها ناشی از اجرای پروژه راه آهن و در محدوده بخش مرکزی شهرستان رشت قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مسیر خروجی ایستگاه راه آهن به سمت رشت، اظهار داشت: با توجه به مطالبات مکرر مردمی و لزوم اهتمام در حل مشکلات، ضرورت دارد تا در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل نسبت به ترمیم، آسفالت و رفع نواقص نقاط یاد شده اقدام نماید.

همچنین نماینده عالی دولت در مرکز استان ضمن بازدید از خیابان شهدای هسته‌ای روستای فلکده و مشاهده وضعیت موجود این مسیر، نسبت به بهسازی و ترمیم آن بخش از خیابان که پیشتر توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و پیمانکار مربوطه مورد استفاده بوده و آسیب دیده است؛ دستورات مقتضی را صادر کرد.

Share