لیست قیمت فریزر صندوقی و خرید از فروشگاه های معتبر

فریزر صندوقی بدون برفک یکی از پرکاربرد ترین نوع فریزر برای نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها می باشد که در مدل های هایپری، خانگی و طرح قدیم تولید می شود.

یخچال فریزر صندوقی یک یاز  انواع فریزر صنعتی می باشد که برای منجمد نگهداشتن محصولات غذایی از قبیل گوشت ،مرغ،سبزی ، بستنی و…… از فریزر های خانگی و فریزر صنعتی استفاده می شود.

فریزر صندوقی 500 لیتری بستنی

فریزرصندوقی چیست؟

فریزر صندوقی بدون برفک یکی از پرکاربرد ترین نوع فریزر برای نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها می باشد که در مدل های هایپری، خانگی و طرح قدیم تولید می شود. این فریزر حجم کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند ولی درعین حال فضای قابل استفاده ی زیادی دارد و نوع خانگی آن گزینه ی مناسبی برای خانواده های کم جمعیت است که فضای کمتری هم نسبت به فریزر خانگی اشغال می کند.و تعبیه درب کشویی در مدل فریزر صندوقی هایپری باعث سهولت دردسترسی به محصولات توسط مشتریان می شود.

انواع فریزر صندوقی

فریزر صدوقی هایپری

باتوجه به سفارش و درخواست متقاضیان فریزر صندوقی در سه مدل هایپری یا سوپرمارکتی، خانگی و طرح قدیم یا بدنه استیل تولید می شود.

فریزرصندوقی هایپری

در ابتدا اساسی ترین نیاز هر فروشگاه و هایپرمارکت برای جلوگیری از خراب شدن موادغذایی، فریزر صنعتی مناسب می باشد. فریزر صندوقی هایپری که می توان از آن برای نگهداری انواع خوراکی و بستنی استفاده کرد به صورت درب  شیشه ای بوده که سبب شده تا به راحتی داخل یخچال را مشاهده کرد. فریزر سوپرمارکتی در ۴ لیتراژ ۳۰۰ لیتری، ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری و ۶۵۰ لیتر قابل تولید و سفارش است. جنس بدنه ی آن از گالوانیزه بوده و در داخل آنها سبد های سیمی تعبیه شده تا چیدمان محصول توسط فروشنده و همچنین دسترسی به محصول توسط مشتریان آسان شود.

مشخصات فنی فریزر صندوقی
جنس بدنه گالوانیزه
جنس درب شیشه سکوریت نشکن
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر ۳۰۰ لیتر
۴۰۰ لیتر
۵۰۰ لیتر
۶۰۰ لیتر
۶۵۰ لیتر

فریزر صندوقی خانگی کوچک

فریزر صندوقی خانگی تک درب

جنس بدنه ی فریزرهای صندوقی خانگی ورق رنگی گالوانیزه می باشد که باتوجه به شرایط آب و هوایی منطقه ی مشتری عایق بندی شده و به کار گرفته می شود در این فریزرها از نوع تزریق فوم می باشد، یخچال صندوقی کوچک دارای قفل بوده و در دو مدل تک درب و دو درب تولید می گردد. همچنین این یخچال صندوقی سه رنگ متنوع دارد؛ زرشکی، آبی و سفید. گنجایش فریزر صندوقی کوچک ۲۶۰ لیتر بوده و دارای سبد های سیمی برای سهمولت در چیدمان و دسترسی آسان به محصولات می باشد.

فریزر صندوقی خانگی
ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور ۱/۳ اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

فریزرصندوقی استیل(طرح قدیم)

فریزرصندوقی استیل در دو مدل خشک و معمولی تولید می شود، که به صورت شخصی و تجاری قابل استفاده است، که ازمدل معمولی برای نگهداری انواع موادغذایی منجمد مانند گوشت و مرغ و از مدل خشک کن برای بستنی مورد استفاده قرارمی گیرند، جنس بدنه ی فریزرصندوقی از جنس استیل نگیر می باشد که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارای مقاومت بسیار بالایی است و در مناطقی که آب و هوای شرجی دارند کاربرد بسیار خوبی دارد. این فریزر صندوقی به دو صورت چهار درب و شش درب تولید و  عرضه می گردد.

مشخصات فنی فریزر  خوابیده درب استیل

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
انواع معمولی و خشک کن
قابلیت ساخت در انواع چهار درب و سه و شش درب دارد
کمپرسور کم مصرف
برفک ندارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب

قطعات فریزر صندوقی

نمایشگر ترموستات:  فریزرصندوقی با دارا بودن نمایشگر به شما کمک می کند که دمای یخچال را کنترل کنید و از میزان دما اطلاع داشته باشید.

سیستم یخ زدای دستی و یا خودکار: زمانی که فریزر دچار یخ زدگی شود، کارایی آن به شدت پایین می آید، و در بعضی از مدل های این فریزر باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید، تا اینکار به صورت دستی انجام شود.

بهترین مارک فریزر صندوقی چیست؟

فریزر صندوقی کینو، فریزر صندوقی الکترواستیل و فریزر صندوقی برفاب و یخ نوش و اونکس از بهترین برند های فریزر صندوقی می باشد در بازار ایران و خاورمیانه طرفداران بسیاری دارند. و در ادامه به برسی چند برند معروف یخچال صندوقی پرداختیم.

نکات مهم خرید فریزرصندوقی

درهنگام خرید ابتدا حتما باید با در نظرگرفتن محصولی که می خواهیم در یخچال قراردهیم لیتراژ مناسبی را انتخاب کنیم و بعد در ادامه به بدون برفک بودن فریزر صندوقی توجه کنیم. بنابراین گنجایش و ابعاد فریزر صندوقی مهم ترین نکته در خرید یخچال صندوقی می باشد.

قیمت فریزر صندوقی

امکان درج قیمت در سایت به دلیل نوسانات در بازار، وجود ندارد. همچنین تولیدکنندگان فریزر صندوقی این محصول را با قیمت های متنوع در بازار عرضه می کنند برای استعلام قیمت با کارشناسان فروشتولید کنندگانی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تماس حاصل فرمایید.

فریزر صندوقی صنایع برودتی سیلور 

صنایع برودتی سیلور با بیش از سال ها سابقه ی درخشان فعالیت خود را به گونه ای حرفه ای در زمینه ی  تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی، ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی  از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است.یخچال فریزر صندوقی سیلور دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

آدرس سایت: silver-co.ir تلفن تماس:  ۰۹۱۲۸۳۹۶۴۶۶

لیست قیمت فریزر صندوقی خانه سرما

صنایع برودتی خانه سرما یکی از تولید کنندگان فریزر صندوقی می باشد که در لیتراژ ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری و ۶۵۰ لیتری تولید و عرضه می گردد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای سه مدل خانگی، فروشگاهی و استیل قدیمی می باشد. برای استعلام قیمت فریزر صندوقی خانه سرما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: cold-house.ir  تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۵۴۸۳۱

خرید فریزر صندوقی البرز برودت 

صنایع برودتی البرز برودت نزدیک به ۲ دهه پیش به عنوان یکی از تولیدکنندگان صنایع سرمایش چون یخچال و فریزر های صنعتی چون فریزر صندوقی فروشگاهی و خانگی می باشد. شروع به کار کرد و به لطف تمرکز مداوم بر کیفیت و سرمایه گذاری مستمر در تحقیق و توسعه، ما اطمینان می دهیم که امروز محصولات را بالاترین استانداردهای فنی و با رقابتی ترین قیمت دریافت می کنید.برای استعلام قیمت فریزر صندوقی البرز برودت با کارشناسان فروش صنایع دی مارکت تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: alborzboroodat.ir  تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

معرفی برخی دیگر از فروشندگان و تولید کنندگان فریزر صندوقی

  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی اونیور https://univer.ir
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
  • صنایع برودتی کولست https://coolest-refrigerator.ir
  • صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com
  • صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir
  • صنایع برودتی دی https://deymarket.ir
  • صنایع برودتی ونوس https://venusboroodat.com
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
  • صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
  • مجموعه کینو پروداکت https://kinoproduct.ir
Share