مدیرکل ارشاد گیلان در کارگاه حقوق در رسانه:

رسانه‌ها روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند | باید نظام توزیع آگاهی‌های دولتی عادلانه باشد

رضا ثقتی با بیان اینکه نباید اعتماد مردم به دولت خدشه وارد شود گفت: رسانه‌ها باید روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند و وامدار اشخاص حقیقی و حقوقی نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، رضا ثقتی در کارگاه حقوق در رسانه در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران نظام در کنار خبرنگاران هستند، گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان استانی رسانه‌خیز است، افزود: اصحاب رسانه در گیلانی دارای نقشی تاثیرگذار هستند. این استان ۴۲۴ رسانه فعال دارد و به لحاظ تعدد رسانه‌های مکتوب، استان هفتم، پایگاه‌های مجازی رتبه سوم و تعدد رسانه‌ها چه مکتوب و چه مجازی رتبه ششم را دارا هستیم.

وی با اشاره به نگاه حمایتی و همیاری فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران، اظهارکرد: گیلان به واسطه تعداد بیمه شدگان جایگاه مطلوبی در کشور دارد.

ثقتی با بیان اینکه امسال تسهیلات مشاغل خانگی به اصحاب رسانه پرداخت شد، اذعان کرد: باید نظام توزیع آگاهی‌های دولتی عادلانه باشد و جلساتی در این خصوص برگزار شد تا حقی از رسانه‌ای ضایع نشود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید یاریگر دولت انقلابی باشند که با آرای مردم بر سر کار آمده است تصریح کرد: شما می‌توانید مشکلات مردم و تولیدکنندگان را به گوش مسئولان برسانید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بازگشت رشت الکترونیک و صنایع ابریشم به چرخه تولید را ماحصل زحمات و تلاش‌های جسورانه اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند.

ثقتی فعالیت فرهنگی و سرمایه‌گذاری در استان را نیازمند ایجاد فضای آرام در استان دانست و خاطرنشان کرد: نباید اعتماد مردم به دولت خدشه وارد شود و کمک کنید تا فضای همدلی و برادری در جامعه بیش از گذشته حاکم باشد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

Share