فاضلی در سالروز شهادت حجت الاسلام انصاری

تالار مرکزی رشت به نام شهید انصاری نامگذاری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از خانواده شهید انصاری در برگزاری این مراسم، ابراز کرد: تالار مرکزی رشت که در دست احداث است به نام آن شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عصر امروز پنجشنبه ۲۹ آبان در مراسم نخستین سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل اسبق این اداره کل، که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، گفت: چون این شهید بزرگوار مسئولیت یک مرکز فرهنگی را برعهده داشت و با اهالی فرهنگ و هنر عجین شده بود و دریادلی ای که داشت و اینها را در کنار خودش می گرفت، خداوند اجری به او داد که به کمتر مدیر فرهنگی ای می دهد.

وی اظهار کرد: هنر، بحث چه ها نیست، بلکه بحث چگونه هاست؛ چگونه گفتن، نوشتن، دیدن و چگونه مردن؛ و خداوند هم هنر شهادت را به این شهید بزرگوار بخشید بواسطه اینکه با اهالی هنر، هنرمندانه برخورد می کرد.

فاضلی ادامه داد: شهید انصاری، سالها منشأ خیر و برکت در این استان بود و جالب اینکه آنچنان الگو شد که هر کس به ساحت مدیریت ایشان نزدیک تر بشود، در دل اهالی فرهنگ و هنر جای می گیرد و چه سعادتی بالاتر از اینکه همه مدیران فرهنگی، این منش را برای خودشان، روش می کنند.

این مسئول افزود: جا دارد که این شهادت را به خانواده محترم ایشان هم تسلیت عرض کنم و هم این ماندگاری را تبریک عرض کنم؛ خداوند اجرش را به او داد.

تالار مرکزی رشت به نام شهید انصاری نامگذاری می شود

وی با اشاره به آیه ای که در ابتدای سخنانش قرائت کرد، بیان کرد: یکی از معانی این آیه همین است که انسان هرگز بزرگ نمی شود و به بزرگی و خیر و برکت نمی رسد مگر اینکه انفاق کند از آنچه که دوست دارد.

فاضلی تصریح کرد: یکی از چیزهایی که برای ما خیلی عزیز است، عمر است؛ عمر را در چه راهی صرف می کنیم برای ما ملاک است. انسان باید مستحق این باشد که خداوند به او عنایت داشته باشد و شهید انصاری این عمر گرانمایه خود را نزد اهالی فرهنگ و هنر به نیکوترین وجه سپری کرد و خداوند، هنر مردان خود که شهادت است را به او بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از خانواده شهید انصاری در برگزاری این مراسم، ابراز کرد: تالار مرکزی رشت که در دست احداث است به نام آن شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد.مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-1 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-2 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-3 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-4 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-6 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-7 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-14 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-16 مراسم-نخستین-سالروز-شهادت-حجت-الاسلام-ابراهیم-انصاری-مدیرکل-اسبق-ارشاد-گیلان-در-رشت-20

Share