فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش پس از قدرت‌نمایی و تخریب خودرو در سیاهکل!

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به عربده‌کشی، قدرت‌نمایی و تخریب خودرو کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به عربده‌کشی، قدرت‌نمایی و تخریب خودرو کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین امیدخواه اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص ایجاد مزاحمت، عربده‌کشی، قدرت‌نمایی و تخریب خودرو توسط اراذل و اوباش در یکی از روستاهای شهرستان سیاهکل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه، ۴ متهم این پرونده را دستگیر کرد، اذعان داشت: از این افراد ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان ۱۹، ۳۶، ۴۹ و ۵۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سرهنگ امیدخواه در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قانونی می‌کند.

Share