رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان سياهكل اعلام کرد:

دستگیری متخلفین شکار ۱۶ قطعه کبک به همراه ۳ قبضه سلاح در سیاهکل

جواهردشتی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل از دستگیری شکارچیان غیرمجاز به همراه ۱۶ قطعه کبک و ۳ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان  خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل از دستگیری شکارچیان غیرمجاز به همراه ۱۶ قطعه کبک و ۳ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان  خبر داد.

جواهردشتی با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل به همراه ماموران کلانتری دیلمان موفق به دستگیری ۳ متخلف شکار کبک شدند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی آغوزی، با همکاری مستمر علاقه مندان به طبیعت و جوامع محلی حافظ حیات وحش و همراهی و مساعدت نیروهای پرتلاش کلانتری پیرکوه بخش دیلمان با حضور در منطقه و انجام گشت و کنترل یا ایجاد ایست و بازرسی موفق به دستگیری متخلفین شکار شدند که همراه آنان دو قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه غیرمجاز و تعداد ۱۶ قطعه کبک شکار شده کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل اظهار داشت: با توجه به شرایط این پرونده به دستور دادستان  خودروی متخلفین نیز در کلانتری پیرکوه توقیف شدد.

وی در پایان اعلام داشت: تا کنون سازمان حفاظت محیط زیست هیچگونه مجوز و پروانه شکار صادر ننموده و حتی در زمانهایی که مطابق دستورالعمل های صادره پروانه شکار نیز صادر می‌شود شکارچیان  موظفند شروط و قوانین و  محدودیت‌های اعلام شده در پروانه از قبیل تعداد، گونه و روزهای شکار را رعایت کنند.

Share