سرهنگ حمیدرضا فیضی اعلام کرد:

دستگیری سارق مسلح مامورنما در فومن که ۵ سال متواری بود

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق مسلح مامورنما در فومن خبر داد و گفت: متهم به دلیل سرقت مسلحانه ۵ سال متواری بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق مسلح مامورنما در فومن خبر داد و گفت: متهم به دلیل سرقت مسلحانه ۵ سال متواری بوده است.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبرهای مردمی مبنی بر اینکه شخصی در پوشش مامور قلابی در سطح شهرستان فومن، اقدام به اخاذی از مردم می‌کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات فنی و اشرافیت اطلاعاتی این سارق مامورنما را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه این متهم به دلیل سرقت مسلحانه ۵ سال متواری بود، تصریح کرد: این سارق در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که با جعل عنوان و لباس پلیس قصد اخاذی از مردم را داشته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ فیضی در پایان از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.

Share