فرماندار آستارا خبر داد:

تکمیل سیستم روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا در آینده نزدیک

شست عنایت رضایی‌پور فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با اعضای تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در این نشست با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: نخبگان ورزشی و جوانان توانمند از سرمایه‌های با ارزش آینده کشور هستند و باید با حمایت از این جوانان در جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

رضایی‌پور با اشاره به نتایج سفر ریاست جمهور به گیلان و وزیر ورزش و جوانان به شهرستان آستارا بیان کرد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل و محوطه‌سازی مجموعه ورزشی وحدت و ۵ میلیارد تومان برای تکمیل استخر ورزشی شهرستان برای آستارا از برکات سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان است و تمام تلاش مجموعه دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌ای نیمه تمام و رفع موانع و مشکلات مردم است.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اقدامات لازم برای تکمیل مجموعه ورزشی وحدت آستارا تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار جایگاه ویژه مسئولان، جایگاه خبرنگاران، فاز دوم سکوی تماشاگران، رختکن و محوطه‌سازی انجام خواهد گرفت و سیستم روشنایی هزار لوکس نوری برای میزبانی تیم‌های ورزشی شهرستان با تزریق اعتبار و رایزنی‌های مداوم با شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم حضور تماشاگران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ورزشگاه‌ها بیان کرد: هواداران یار دوازدهم تیم هستند و با حضورشان، شور و هیجان به مستطیل سبز بازگشته و با تزریق انگیزه تاثیر بسیاری را در نتیجه گرفتن تیم دارند.

فرماندار آستارا با تاکید بر بحث درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی بیان کرد: در حوزه تجارت ورزشی و درآمدزایی برای باشگاه ها، تمام توان و تمرکز مجموعه دستگاه‌های متولی در جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی و نتیجه گرفتن تیم‌های ورزشی شهرستان است.

وی با اشاره به لزوم افزایش فعالیت کمیسیون شورای ورزش شهرستان تصریح کرد: ورزش از مهمترین ارکان‌های توسعه و پیشرفت و کاهش ناهنجاری‌های یک جامعه است و با تمرکز بر روی این مقوله، نتیجه آن را در گسترش اخلاق، فرهیختگی و رشد و غنای فرهنگی مردم را می‌توان مشاهده کرد.

در پایان این جلسه توسط فرماندار آستارا پاداشی به میزان ۲۵ میلیون تومان در جهت افزایش انگیزه برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اهدا شد.

Share