فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق ۵ میلیارد تومانی در «بندر آستارا»

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان «بندر آستارا» خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان «بندر آستارا» خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی بر برخورد قاطع مجموعه انتظامی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاکید کرد و با بیان اینکه اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرآستارا حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو مرسدس بنز اس ۵۰۰ را که در پشت باغ پرندگان پارک بود، مشاهده کردند، گفت: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته معلوم شد، مشخصات این خودرو در سیستم شماره‌گذاری همخوانی ندارد و قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از انتقال خودرو مورد نظر با هماهنگی تعزیرات حکومتی به پارکینگ خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و افزود: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

Share