با سخنرانی آیت الله فلاحتی

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم فرهاد خوشه بر در لنگرود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آموزه های دینی و توحیدی، مقاومت همراه با بصیرت و آگاهی و وجود رهبری هوشمند سه مولفه اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در یادواره شهید مدافع حرم فرهاد خوشه بر در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تبدیل به امید و الگو برای همه ملت‌های مستضعف شده است اظهار کرد: انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن در مقابل ملت‌ها قرار داده است.

وی، ایران اسلامی را دارای مردمی بیدار و فهیم عنوان کرد و افزود: در مدت ۴۳ سال گذشته، انقلاب اسلامی توانسته تمام تهدیدها را تبدیل به ظرفیت کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به آموزه‌های دینی و توحیدی از مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران در سایه تربیت اسلامی و اهل بیت علیه السلام توانست جایگاه پر افتخار خود را ارتقا دهد.

آیت الله فلاحتی، ملت ایران را سبب خشم قدرت‌های سلطه‌گر خواند و بیان کرد: تکیه سخنان مقام معظم رهبری آحاد مردم است و در گذشته نسبت به فرمایش‌های ایشان بی‌مهری شده است.

وی، مقاومت همراه با بصیرت و آگاهی را دومین مولفه اقتدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ملت ایران سعادتمندترین و آمریکایی‌ها ذلیل‌ترین مردم دنیا هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ۲ هزار موسسه شیعه‌شناسی برای شناخت اندیشه اهل بیت علیه السلام ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: حجاب هر بانوی ایرانی در حکم یک بمب هسته‌ای برای آمریکا است.

آیت الله فلاحتی، رهبری هوشمند را سومین مولفه اقندار انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: رهبری ستون خیمه نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبری با درایت خود توانست تهدبدها به ویژه فتنه ۸۸ را مدیریت کند، اظهار کرد: اهالی فته خط قرمز ملت ایران هستند و دشمنان بدانند مادامی که مردم در صحنه هستند هیچ آسیبی به نظام اسلامی نمی‌رسد.

عکس: ابوالفضل شکری

Share