آیت الله فلاحتی در تفسیر قرآن روز دوم ماه رمضان:

بیش از آنکه ملت ایران از تحریم‌ها در رنج باشند، آمریکایی‌ها دارند خفه می‌شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان به سخنام مقام معظم رهبری مبنی براینکه دوران بزن دررو دیگر گذشته است، اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها دیگر غلط می کنند علیه ملت ایران دست به اسلحه ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تفسیر آیه های ۴۲، ۴۳ و ۴۴ سوره حجر قرآن که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با اشاره به اینکه در نظام هستی تمام انسان ها بنده خدای متعال هستند اظهار کرد: شیطان انسان ها را به بنده و غیر بنده تقسیم کرد اما خدای متعال فرمود؛ تمام انسان ها حتی کافران بنده من هستند.
وی، تمام قدرت ها در مقابل قدرت خدای متعال را فناپذیر عنوان کرد و افزود: تمام قدرت ها به خدای متعال ختم می شود.
امام جمعه رشت با بیان روایتی از امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: خدای متعال جوان را اکرام و احترام می کند و دوست ندارد جوان عذاب شود ضمن اینکه خدا خطای پیران را محاسبه نمی کند و بسیاری از گناهان ریز آنها را می بخشد.
آیت الله فلاحتی، جهنم را میعادگاه تمام گناهکاران و کافران خواند و بیان کرد: برای جهنم ۷ در قرار داده شده و از هر کدام از درها گروهی از گمراهان که پیرو شیطان هستند وارد می شوند.
وی در ادامه به سخنام مقام معظم رهبری مبنی براینکه دوران بزن دررو دیگر گذشته است اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها دیگر غلط می کنند علیه ملت ایران دست به اسلحه ببرند و محاسبات جهانی نشان می دهد آمریکا حتی جرات شلیک یک گلوله به طرف ملت ایران را ندارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: بیش از آنکه ملت ایران از تحریم ها در رنج باشند، آمریکایی ها دارند خفه می شوند.
آیت الله فلاحتی، دوستی با خدای متعال را به عمل دانست و یادآور شد: جهنم قرارگاه گناهکاران است همان طور که در بهشت هشت در برای مومنان قرار دارد.
وی با بیان اینکه عذاب گناهاکاران وعده خدا است، اظهار کرد: اگر خدا گناهکار را عذاب نکند از حکمت خود دست برداشته و به مومن ظلم شده است.

Share