همه چیز در مورد قرص جوانساز ایمدین

قرص ایمدین با وجود ویتامین های جوان کننده پوست، می تواند با علائم قابل مشاهده پیری به خوبی مقابله کند و جوانی را به پوست شما بازگرداند.

امروزه مکمل ها و قرص های مختلفی با وعده جوانسازی در بازار وجود دارند. اما در میان همه آنها ایمدین توانسته است نتایج شگفت انگیزی داشته باشد. بهتر است برای شناخت نحوه اثرگذاری، همه چیز در مورد قرص جوانساز ایمدین را بدانیم و بیشتر با این مکمل آشنا شویم.

قرص ایمدین با وجود ویتامین های جوان کننده پوست، می تواند با علائم قابل مشاهده پیری به خوبی مقابله کند و جوانی را به پوست شما بازگرداند. هر قرص ایمدین مملو از مواد فعال و ویتامین هایی است که به طور طبیعی به بازیابی پوست خسته و افتاده کمک می کند. این قرص باعث تقویت کلاژن سازی شده و همچنین از سلول های پوستی در برابر حملات اکسیداتیو محافظت می کند. برای داشتن پوست بهتر و ظاهری زیبا لازم است که ویتامین های لازم را تأمین کنید.

کلاژن یکی از پروتئین های فراوان در بدن انسان است. با سن ۳۰ سالگی بدن در حال تولید کلاژن است و به مرور زمان تولید متوقف می شود. اگر رسیدگی به پوست قطع شود و یا مراقبت‌های پوستی انجام نشود بلافاصله شاهد کاهش سطح کلاژن بدن خواهید بود. یکی از مشخص ترین نشانه های کمبود کلاژن در بدن، بوجود آمدن چین و چروک پوستی بخصوص در چهره است.

همه چیز در مورد ایمدین

معرفی قرص ایمدین اورجینال

در راستای جوانسازی صورت و جلوگیری از بروز چین و چروک مکمل ها و داروهای مختلفی تولید شده است. شاید یکی از دلایل استقبال گسترده از قرص ایمدین اورجینال، جنبه تقویتی، بدون عوارض و بدون خطر بودن مصرف آن است. انواع قرص ایمدین برای سنین مختلف تولید شد و توانست به سرعت مورد قبول مصرف کنندگان واقع شود. اما در میان آنها قرص ایمدین تایم پرفکشن، قرص جوانساز مخصوص سنین ۴۰ به بالا یکی از محبوبترین و مؤثرترین مکمل های جوانساز شناخته شد.

تغییر روند پیری در سنین ۴۰ سالگی مشکل تر از سنین پایین تر است به همین خاطر نیاز است تا از قرص جوانساز مؤثری استفاده شود. همچنین به دلیل نزدیک شدن به سنین میانسالی نیاز است تا دقت بیشتری در مصرف مواد خوراکی، داروها و مکمل ها شود. قرص ایمدین سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مهم برای بدن است به همین خاطر نه تنها آسیبی به بدن وارد نمی کند حتی می تواند در بهبود عملکرد سیستم های بدن نیز مفید باشد.

ترکیبات تشکیل دهنده قرص ایمدین

در طول زمان پوست، کلاژن را از دست می دهد، کم آب می شود و آسیب های زیادی می بیند. شما با شناخت مواد غذایی مفید برای پوست می توانید جلوی روند پیری را بگیرید. همانطور که گفته شد، قرص ایمدین از ترکیبات کاملا طبیعی و مفید برای بدن تشکیل شده است. هرکدام از عناصر تشکیل دهنده قرص ایمدین اثرات مثبتی بر زیبایی و سلامت پوست انسان دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • عصاره گوجه فرنگی

گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث است هرکدام برای تقویت پوست و افزایش مقاومت در برابر رادیکال های آزاد بسیار ضروری است. عصاره گوجه فرنگی در شفاف شدن پوست، روشن شدن رنگ پوست، از بین رفتن لک های پوستی و همچنین به از بین رفتن انواع جوش و آکنه پوستی نیز کمک می کند.

برخی مواقع ممکن است پس از استفاده مستقیم از گوجه فرنگی دچار واکنش های التهابی، حساسیت، قرمز شدن پوست و احساس خارش شوید. قرص ایمدین از عصاره گوجه فرنگی بدون اینکه واکنش های حساسیت را در افراد برانگیزد استفاده می کند.

  • عصاره انگور

از دیگر عناصر طبیعی استفاده شده در قرص ایمدین، عصاره انگور است. این ماده از کلاژن پوست محافظت کرده و جلوی تخریب الاستین را می گیرد. همچنین با دفع سلول‌های مرده، پوست شاداب و تازه ای را برای فرد ایجاد می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی، فلاوونوئیدها، پولیفنولها، رسوراترول، کاتچین و تانین نیز از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می کند.

انگور همچنین حاوی ویتامین های K، A، B1، B2، B3، C است. مواد معدنی مفید برای جوانسازی پوست همچون زینک، مس، منیزیم و فسفر نیز در انگور وجود دارد. قرص ایمدین با استفاده از عصاره انگور تمام این مواد مفید را در خود دارد.

  • مارین کمپلکس

مارین کمپلکس، عصاره ماهی دریایی است که ترکیب منحصر به فردی را به ایمدین می دهد. این ماده سرشار از پروتئین و پلی ساکارید می باشد که باعث بازسازی لایه درم پوست می شود. پروتئین ماهی با ساختاری شبیه به کلاژن می تواند در جوانسازی پوست و جلوگیری از بوجود آمدن چین و چروک بیشتر مؤثر باشد.

آیا قرص ایمدین چاق کننده است

آیا قرص ایمدین چاق کننده است؟

بسیاری از مواقع افراد تصور می کنند که قرص ایمدین برای چاقی صورت نیز مؤثر است. این تصور اشتباهی است که ایمدین را بر افزایش اشتها و یا افزایش وزن مؤثر می دانند و منتظر اثرات چاق کنندگی در صورت باشند. باید تذکر داد که قرص ایمدین یک قرص جوانساز است.

بسیاری از مواقع به دلیل لاغر شدن صورت و یا کاهش ماهیچه های زیر پوست، چین و چروک عمیق برروی پوست بوجود می آید. یکی از روش‌های جایگزین تزریق فیلر و ژل به پوست، استفاده از مکمل ایمدین است.

این قرص با تأمین کلاژن مورد نیاز پوست خطوط و چین و چروک را به مرور زمان بهبود می بخشد. همین امر شاید شما را به اشتباه بیندازد که قرص ایمدین چاق کننده است. در صورتی که این قرص هیچ اثری بر افزایش وزن نخواهد داشت.

انواع قرص ایمدین

علاوه بر کشورهای مختلفی که اقدام به تولید قرص ایمدین کرده اند. این مکمل برای گروه های سنی متفاوتی قرص جوانساز تولید می کند. قرص ایمدین در رنگ های صورتی، بنفش، زرد و آبی وجود دارد که هر گروه سنی می توانند از نوع ایمدین مخصوص خود استفاده کنند. البته قرص ایمدین زرد در میان انواع قرص ایمدین رواج بیشتری در مصرف دارد و همچنین بسیاری از کشورها، ایمدین زرد را در اولویت تولید و عرضه قرار داده اند.

خرید قرص ایمدین خارجی

قرص ایمدین خارجی اصل، ساخت شرکت پی‌فایزر فرانسه است. در حال حاضر ۴ کشور ایرلند، دانمارک، ایتالیا و بلژیک تحت لیسانس این کشور، اقدام به تولید ایمدین اصل می کنند. کشور دانمارک مدتی است که تولید این قرص را متوقف کرده است. بهترین راه برای جلوگیری از خرید اشتباه محصولات تقلبی، خرید ایمدین اصل از فروشگاه های معتبر آنلاین و یا حضوری است.

فروشگاه اینترنتی درمارز به آدرس dermaroz.com یکی از معتبرترین فروشگاهی آنلاین می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) است. این فروشگاه همواره محصولات اصلی و اورجینال را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های بارز این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران است و همچنین درمارز امکان پرداخت در محل را برای تمام نقاط ایران فراهم نموده است تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید و دریافت سفارش خود نمایید.

Share