از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صورت گرفت؛

محکومیت مدیرعامل سپیدرود به دلیل‌ عدم جلوگیری از ورود تماشاگران!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به دلیل‌ عدم ممانعت از ورود هواداران در مسابقه با پیام توس خراسان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به دلیل‌ عدم ممانعت از ورود هواداران در مسابقه با پیام توس خراسان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد!

در حکم صادره کمیته اخلاق در ارتباط با مدیرعامل باشگاه سپیدرود آمده است:

با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه مهدی آقازاده، مدیرعامل سپیدرود رشت قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

کمیته اخلاق سایر آرای خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

با اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه رضا طلایی منش، سرمربی تیم بزرگسالان شهرداری همدان طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

با اعلام کمیته اخلاق عباس قانع عزآبادی و مهدی محمدی، طبق بند یک ماده ۵۲ و بند یک ماده ۶۳ ایین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، فعالیت افراد فوق در حوزه فوتبال بلامانع است و می‌توانند از این پس به فعالیت‌های خود در حوزه فوتبال ادامه دهند.

Share