همزمان با انتصاب مدیر تیم‌های پایه صورت گرفت؛

آغاز رسمی فعالیت مدرسه فوتبال سپیدرود رشت+ راه‌های ارتباطی برای ثبت‌نام

طی حکمی از سوی سید مهدی آقازاده، مدیرعامل باشگاه و تایید علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت، به مدت یک سال، میثم فتحعلی‌پور به عنوان مدیر تیم‌های پایه و مسئول مدرسه فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با انتصاب مدیر تیم‌های پایه، مدرسه فوتبال سپیدرود رشت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

طی حکمی از سوی سید مهدی آقازاده، مدیرعامل باشگاه و تایید علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت، به مدت یک سال، میثم فتحعلی‌پور به عنوان مدیر تیم‌های پایه و مسئول مدرسه فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد و همزمان با صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان گیلان مدرسه فوتبال سپیدرود رشت به عنوان تنها مدرسه فوتبال با نام (سپیدرود) آغاز به فعالیت کرد.

بنابراین گزارش میثم فتحعلی‌پور در پنج سال گذشته به عنوان سرپرست تیم‌های پایه در مقاطع نوجوانان تا امید در باشگاه سپیدرود مشغول به فعالیت بوده که قهرمانی‌های متعدد استان، صعود به لیگ مناطق و دسته اول کشور در تیم‌های تحت سرپرستی را در کارنامه دارد.

سپیدرود پس از این در دو بخش ورزش قهرمانی و آموزش در تیم‌های پایه در مقاطع «نونهالان، نوجوانان، جوانان، ۱۷ سال و امید» فعالیت خواهد کرد تا ضمن گسترش عشق و هواداری سپیدرود در نسل جدید، با کشف استعدادهای برتر بنزین سبز تیم بزرگسالان سپیدرود تامین شود.

سپیدرود در سال‌های اخیر با تکیه بر سلامت کاری عوامل تیم‌های پایه موفق شده است تا بخش قابل توجهی از بازیکنان مورد نیاز در تیم بزرگسال را از رده پایه خود تامین کند و جواد آقایی پور، رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، علی رضا ربیع‌زاد و سجاد شهداد تنها نمونه‌هایی از حضور بی‌واسطه بازیکنان از تیم‌های پایه در بزرگسالان هستند.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام در مدرسه فوتبال سپیدرود رشت می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر ارتباط برقرار کنید:

میثم فتحعلی پور: ۰۹۱۱۱۳۲۳۷۱۰

بهمن نجات وند: ۰۹۱۱۹۳۴۷۱۱۰

Share