وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم آستارا؛

شهرستان آستارا با کمبود امکانات ورزشی مواجه است | جهت ارتقای آستارا کارهای بسیاری باید کرد

سجادی اظهار کرد: شهرستان آستارا با وجود برخورداری از سه مرز ریلی، دریایی و زمینی با کمبود امکانات مهم ورزشی مواجه است و جهت ارتقای این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر جای کار بسیار وجود دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید حمید سجادی در جریان دیدار چهره‌به‌چهره با نمایندگان افشار مختلف مردم در سالن جلسات فرمانداری آستارا اظهار کرد: قبل از هر سفری درخصوص موانع، کمبودها و کاستی‌های آن استان و شهرستان مطالعه‌ای صورت می‌گیرد و با مشکلات آن از قبل آشنا می‌شویم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مشکلات استان‌ها پس از جمع‌بندی در جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور طرح و راه‌کارهای خروج از مشکل بررسی و مورد تصویب اعضا قرار می‌گیرد، گفت: از زمان تصدی‌گری وزارت ورزش و جوانان خارج از سفرهای استانی ریاست‌جمهوری تاکنون به ۱۷ استان کشور سفر کرده و مشکلات قشر تاثیر گذار ورزشکاران و جوانان را مورد بررسی قرار داده‌ام.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اینکه ریاست جمهور، وزارت ورزش و جوانان را به دست یک تیم کاملا ورزشی سپرده‌اند، تصریح کرد: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است تا روی صنعت ورزش کشورهای حاشیه خلیج فارس تاثیر مثبت بگذاریم.

نماینده عالی هیات‌ دولت در بندر آستارا با بیان اینکه این شهرستان با وجود برخورداری از سه مرز ریلی، دریایی و زمینی با کمبود امکانات مهم ورزشی مواجه است و جهت ارتقای این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر جای کار بسیار وجود دارد، بیان کرد: با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان شهرستان آستارا را برای حضور تیم‌های خارجی به یک کمپ ورزشی تبدیل کرد.

زیرساخت‌های عمرانی، ریلی و دریایی مناسب شهرستان آستارا نیست

حجت‌الاسلام ناصر صالحی، امام‌جمعه موقت آستارا نیز در جریان دیدار چهره‌به‌چهره وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان اقشار مختلف مردم در محل فرمانداری، شهرستان آستارا را یک شهرستان حساس، راهبردی، مرزی و گردشگرپذیر دانست و اظهار کرد: زیرساخت‌های عمرانی، ریلی و دریایی مناسب این شهرستان نیست و باید زیرساخت‌های موجود ارتقا یابد.

نیما رهایی به نمایندگی از هنرمندان، محمود باباشپور به نمایندگی از تجار و بازرگانان، جاوید نیکزاد به نمایندگی از جامعه ایثارگران و فرهنگیان، غفور نصیری به نمایندگی از قشر ورزشکاران و یوسف هدایتی به نمایندگی از اصحاب رسانه مشکلات شهرستان آستارا را برای وزیر ورزش و جوانان بازگو کردند‌.

بازدید از پروژه تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت، بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تخت‌خوابی لوندویل و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان آستارا بود.

Share