ثقتی تاکید کرد؛ تغییر رویکرد مدیریتی با جوان گرایی

محمد نیک بخش معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان باید به پایگاه جشنواره‌های فرهنگی هنری تبدیل شود، گفت: متعهد به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر محوریت جوان‌گرایی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا ثقتی، پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی، رضایت هنرمندان، شهروندان و مسئولان استانی را به دنبال داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره، تعامل، مشارکت و همراهی مسئولان و هنرمندان را عاملی موثر در این موفقیت و نویددهنده برگزاری رخدادها و رویدادهای فرهنگی هنری در سطح استان دانست.

وی با نوید برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان و فیلم مقاومت در استان گفت: گیلان دارای ظرفیت‌های فرهنگی هنری بالایی است و می‌تواند میزبان یک جشنواره ملی بوده و یا یک جشنواره به نام گیلان را برگزار کند.

ثقتی با بیان اینکه گیلان باید به پایگاه جشنواره‌های فرهنگی هنری تبدیل شود  افزود: هر شهر گیلان باید با یک هنر معرفی شده و جشنواره‌های مرتبط با آن را میزبانی کند.

وی از تدوین تقویم جشنواره‌های فرهنگی هنری در گیلان خبرداد و با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان بیان کرد: یکی از دلایل رشد هنر در لاهیجان، جشنواره تئاتر خیابانی بود که منجر به ارتقا سایر حوزه‌ها شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ارتقا ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان‌ها با ایجاد فضای رقابتی سالم تاکید کرد و اذعان داشت: متاسفانه شاهد فعالیت شهرستان‌ها به صورت جزیره غیرمرتبط هستیم که فاقد فضای رقابتی لازم بوده و پویایی، نشاط و علاقه برای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی هنری در آن وجود ندارد.

وی در ادامه تغییر مدیریت‌ها را فرآیندی کاملی طبیعی در جهت پویایی و ارتقا سازمان دانست و گفت: چرخش مدیریتی در این اداره کل به صورت صد درصدی رخ داده اما ممکن است زمان‌بر باشد.

ثقتی با بیان اینکه متعهد به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های این اداره کل بر محوریت جوان‌گرایی و نیروهای متعهد و انقلابی هستیم، تصریح کرد: از نیروهای جوان، متعهد و انقلابی که سرمایه‌های انسانی این سازمان هستند در مسئولیت‌های مدیریتی به ‎منظور ایجاد تحول و نقش‌آفرینی و ارتقای سازمان بهره می‌گیریم.

وی با تقدیر از زحمات «مهرداد صمدی» معاون سابق توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را همراه همیشگی سازمان در رفع مشکلات با ارائه مشاوره‌های خوب دانست و با معرفی «محمد نیک بخش»، اذعان کرد: وی باید با روحیه جهادی و انقلابی و حفظ کرامت کارکنان و ارباب رجوع به وظایف خود در راستای تحول سازمانی گام بردارد.

Share